וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניסיונות לתווך בין טביב לגאידמק

11.6.2013 / 14:57

טביב ביקש מהקהל להירגע והחיפוש אחר פיתרון שיוביל לעסקה נמשך. פגישה משולשת עם ברקת תיערך אם המגעים ייצלחו

מערכת וואלה!

ב-24 השעות האחרונות פועלים מספר גורמים משמעותיים כמו ניר ברקת ופוליטיקאים, לנסות ולייצר שיח בין ארקדי גאידמק לאלי טביב כדי למצוא פתרון שבסופו יסכים גאידמק להעביר את הקבוצה לטביב. גורם המעורה בעניינים אמר: "יש רצון טוב אבל הרבה דם רע, קשה להאמין שגאידמק יסכים, אבל כל הכבוד שמנסים". כחלק מהמאמצים, ביקשו אותם גורמים מטביב להרגיע את אוהדי בית"ר עם ההפגנות נגד גאידמק.

טביב העביר מסר לאוהדי בית"ר לפיו הוא מבקש להפסיק את המחאות עד ליום ראשון הקרוב: "אני פונה לכלל אוהדי בית"ר ירושלים, ומבקש מהם לקחת פסק זמן מההפגנות המתוכננות מול ביתו של ארקדי גאידמק ומול ביתם של נושאי משרה אחרים בבית"ר. פסק הזמן נועד לאפשר לי להמשיך בשקט את המאבק של כולנו בבתי המשפט ו/או משא ומתן ישיר". אם הדברים ייצלחו, ראש העיר ניר ברקת ייפגש עם גאידמק וטביב לפגישה משולשת בימים הקרובים.

בעמותה הגיבו ואמרו: "לפי בקשתו של אלי טביב, גם עמותת האוהדים שמה הכל בצד על מנת לתת לבעלים למצות את המשא ומתן מול ארקדי גאידמק טרם הפנייה להליכים משפטיים. אנו מקווים כי בימים הקרובים הדברים יסתדרו ונוכל כולנו לצאת לדרך חדשה".

בשבוע הבא צפויה הפגנה נוספת של אוהדי בית"ר מול משרדי חברת מובלי, שהבעלים העולמי שלה קינס רקישב אמור להיות אחד התומכים העיקריים של גאידמק. בבית"ר מתכננים כי אם ייכנס הכסף לעשות מספר שינויים במועדון על מנת לשפר את האווירה מול האוהדים ולנסות לייצר שפה משותפת כדי להחזיר את הקהל, אך ספק גדול אם זה יצליח.

אוהדי בית"ר ירושלים מנשקים את אלי טביב. קובי אליהו
רוצה שקט תעשייתי. טביב/קובי אליהו

לאחר החשש שעלה ב-48 שעות האחרונות, בנוגע לאפשרות שבמשחק של הנבחרות הצעירות של אנגליה וישראל בטדי (שלישי, 19:00, ערוץ 1) יישמעו קריאות גזעניות נגד שחקנים ערבים, אוהדי בית"ר מרגיעים את האווירה. "בכל מקרה לא היו מתוכננות קריאות גזעניות, רצינו להפגין נגד ארקדי גאידמק ומה שקורה בבית"ר, אבל גם מזה ירדנו ולא נגיע לטדי הערב", הודיעה קבוצת אוהדי הקבוצה. "התקשורת מחממת את הגזרה סתם, יש לנו מלחמה על הבית ולא נעשה טעויות ביורו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק. דרור פיקלני
עסוקים בקרב על הבית. אוהדי בית"ר מול ביתו של גאידמק/דרור פיקלני

בנוגע לבית"ר עצמה, בסביבתו של ארקדי גאידמק מאמינים כי חמשת מיליון הדולרים שהובטחו, יעברו ב-24 שעות הקרובות והקבוצה תוכל להתחיל בהכנות. במקביל, מחר (רביעי) בבוקר יגישו עורכי הדין של אלי טביב ועורך הדין של עמותת האוהדים איתי פניה בקשה לצו מניעה בבית המשפט בירושלים על מנת למנוע מבית"ר לעשות כל פעולות מחייבות עד אשר תתברר הסוגיה המשפטית.

בבית"ר אמרו כי אם הכסף ייכנס, על אף הסוגיה המשפטית ובהנחה שצו המניעה לא יאושר או לא יוארך ליותר מיומיים-שלושה, הם יתחילו לעבוד כרגיע ולבנות קבוצה לעונה הבאה. ישנו סימן שאלה גדול האם רוני לוי, שהביע רצון לאמן את הקבוצה ייקח את הפרויקט תחת אווירת המחאה של האוהדים והטלפונים שהוא מקבל מהם. בבית"ר היו רוצים לנסות ולהחזיר "בנים אובדים" כמו ברק יצחקי ועידן ורד, אך המסרים שמקבלים מכיוון השניים הם שבאווירה הנוכחית הם מעדיפים לוותר.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
האווירה הנוכחית בבית"ר לא מתאימה לו. ברק יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully