וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.6

הרכש החדש של שטוטגרט, הקאמבק של פונלאנטן, המעבר של חואקין, ההצעה האסטרונומית של מונאקו על רונאלדו, ההולנדי שמוריניו רוצה ועסקת שני השלבים המעניינת בין ריאל ליובנטוס

שחקן נבחרת הולנד הצעירה מרקו ואן חינקל, מול שחקן נבחרת רוסיה הצעירה מקסים בלאייב. מגד גוזני
בדרך ללונדון? ואן חינקל בכתום/מגד גוזני

העברות

* הקשר טימי סימונס עזב את נירנברג הגרמנית, ויחתום לשנתיים בשורות ברוז' הבלגית. סימונס בן ה-36 חוזר לקבוצה אותה עזב לפני שמונה שנים כדי לסיים בה את הקריירה.

* חאבייר סאנטי בן ה-39 האריך את חוזהו באינטר בעונה נוספת. הארגנטינאי שצבר 845 הופעות במדי הנראזורי בכל המסגרות, משחק בקבוצה מאז 1995.

* רודי גרסיה הצרפתי, שהדריך בארבע העונות האחרונות את ליל, מונה למאמנה החדש של רומא.

* בנפיקה החתימה את הקשר ההתקפי מיראלם סולימאני. הסרבי בן ה-24 נרכש על ידי אייאקס בקיץ 2008 תמורת סכום שיא של 16.2 מיליון יורו, אבל מעולם לא עמד בציפיות. הוא סיים את חוזהו באמסטרדם ובדרך לליסבון ויתר על הצעות מוולפסבורג, מנשנגלדבאך, בשיקטאש ואברטון.

* קשרה המצוין של מלאגה חואקין עוזב את המועדון אחרי שנתיים וחתם בפיורנטינה לשלוש עונות. פיורנטינה תשלם במסגרת העסקה שני מיליון יורו.

* המגן השמאלי רוברטו לאגו (27) עזב לראשונה בקריירה את סלטה ויגו וחתם לארבע שנים במדי חטאפה.

* קשר נבחרת צ'כיה, וצלאב פילארז', עבר בהשאלה מוולסבפורג לפרייבורג. לקבוצה מהיער השחור אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

* הקשר ההתקפי סדריק עובר מנומאנסיה לבטיס. השחקן בן ה-21 שנולד ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו והגיע לספרד בגיל צעיר, כבש שלושה שערים ובישל תשעה נוספים העונה. הוא גדל במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד.

* שטוטגרט רכשה מהאנובר את החלוץ מוחמד עבדלווי. הנורבגי בן ה-27 כבש 29 שערי בונדסליגה ב-80 הופעות במדי האנובר. הוא חתם לארבע שנים ושטוטגרט שילמה עבורו כ-3.5 מיליון יורו.

* החלוץ ההולנדי ג'ון ורהוק, 23, שוחרר מחוזהו בראן הצרפתית וחתם לשלוש שנים בסט. פאולי מהבונדסליגה 2. ראן רכשה את ורהוק תמורת חצי מיליון יורו בינואר 2011, אבל הוא לא מצא את מקומו בקבוצה ממזרח צרפת והצדדים הגיעו לסיכום על פרידה.

* הקשר-חלוץ השוויצרי יוהאן פונלאנטן, שחזר לאחרונה מפרישה בת כשנה, חתם לעונה אחת במדי סגנית אלופת שוויץ, גרסהופרס. השחקן בן ה-27 ינסה לסייע לקבוצה מציריך להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* השוער מארק אוקסלי האריך את חוזהו בהאל סיטי בשנתיים נוספות. אוקסלי בן ה-22 חגג עם הטייגרז העפלה לפרמיירליג לפני כמה שבועות.

וצלאב פילארז' שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
מוולפסבורג לפרייבורג. פילארז'/רויטרס

שמועות

* ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח כי מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי ישחרר את גונסאלו היגואין ליובנטוס ברגע שתושלם עסקת לואיס סוארס.

* "אינדיפנדנט" הבריטי מפרסם היום כי מונאקו תציע לריאל מדריד 100 מיליון יורו עבור כריסטיאנו רונאלדו. ל-CR7 יש עוד שנתיים בחוזהו עם הבלאנקוס.

* ניקלאס בנדטנר צפוי לעזוב את ארסנל, אחרי שהמועדון האנגלי קיבל מספר הצעות על החלוץ. "ארסנל הסכימה על עסקה עם חמישה מועדונים, כך שעכשיו עליי לבחור", אמר בנדטנר.

* דיווחים רבים באנגליה ממשיכים לקשר בין שחקן נבחרת הולנד הצעירה, מרקו ואן חינקל, לצ'לסי. קשרה בן ה-20 של ויטסה ארנהם נבחר ל"שחקן הצעיר של השנה" בליגה ההולנדית.

* על פי דיווחים בגרמניה, בורוסיה מנשנגלדבאך מגבירה את המאמצים לרכוש משאלקה את הקשר ההתקפי הברזילאי רפאל.

* על פי "סקיי ספורטס", אינטר דחתה הצעה מטוטנהאם לרכישת פרדי גוארין תמורת 20 מיליון יורו. האיטלקים ממתינים לראות אם התרנגולים יגישו הצעה משופרת על הקולומביאני הבינלאומי.

* דיווחים באנגליה ובצרפת: קלמון גרנייה שנמצא על הכוונת של ארסנל, שוקל לוותר על האפשרות לעזוב ללונדון ויכול להיות שהוא ייבחר לחתום על חוזה חדש בליון.

* על פי התקשורת האיטלקית, נאפולי ורפא בניטס הפכו את בלם ולנסיה אדיל ראמי למטרה המועדפת לחיזוק מרכז ההגנה. הצרפתי הבינלאומי שיחק בשתי העונות האחרונות במסטאייה.

* אתלטיקו מדריד מכינה אופציות לעמדת השוער למקרה שצ'לסי תשיב בשלילה בנוגע לשאילת טיבו קורטואה לעונה נוספת. השם החם - על פי התקשורת הספרדית - הוא זה של שוערה של סראגוסה, רוברטו. השוער בן ה-27 גדל באתלטיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קלמון גרנייה שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
מתלבט אם לעזוב את צרפת. גרנייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully