וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה במדריד והשוותה ל-1:1 בגמר

הקטלאנים גנבו את הביתיות עם קליעות עונשין של אולסון שהעניקו 71:72 גדול. סיינה ב-0:1 מול רומא בגמר באיטליה

ברצלונה השוותה הערב (שלישי) את סדרת גמר הפלייאוף בספרד ל-1:1, לאחר שגברה 71:72 על ריאל מדריד בחוץ. כעת הסדרה תעבור לברצלונה ובשני המשחקים הבאים שייערכו בברצלונה ביום שישי הקרוב ובראשון הבא הקטלאנים ינסו לנצח ולזכות באליפות שלישית ברציפות. אחרי הניצחון במשחק מספר 1, שהושג בצורה שנויה במחלוקת ולאחר שריקה לעבירה טכנית של חואן קרלוס נבארו ברגע מכריע במשחק, גם משחק מספר 2 הגיע להכרעה דרמטית במיוחד. ריאל פתחה פער של 14 נקודות במהלך המחצית הראשונה, ושמרה על יתרון קל כמעט לאורך כל המשחק.

40 שניות לסיום, ניקולה מירוטיץ' קלע שלשה ענקית תחת שמירה צמודה של סי ג'יי וואלאס, שהעלתה את ריאל ליתרון ארבע נקודות. אלא שוואלאס ענה בשלשה ועבירה, החטיא את זריקת הבונוס ובראד אולסון, שהגיע באמצע העונה מקאחה לבוראל, שמר על קור רוח ודייק מהקו פעמיים. ריאל הלכה להתקפה אחרונה ושמה את הכדור בידיים של סרחיו רודריגס שהצטיין במשחק הקודם, אך זה החטיא מחצי מרחק. ג'ייסי קארול השתלט על הריבאונד וספק בוצעה עליו עבירה, אך השופט התעלם והכדור הלך החוצה.

אולסון, גיבור הערב של ברצלונה, סיים עם 14 נקודות, וסייע לחואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר שסיים עם 19 ו-5 אסיסטים. פליפה רייס הותיק הוליך את רשימת הקלעים של ריאל מדריד עם 11 אליהן הוסיך 10 ריבאונדים, בעוד רודי פרננדס קלע 11. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 10 נקודות למפסידה.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס מול שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
עוד קרב ענק בין שתי היריבות המושבעות. פרננדס ונבארו/GettyImages

שלב הפלייאוף באיטליה סיפק העונה כמה וכמה סדרות נהדרות ואווירה יוצאת מהכלל, וגם הערב (שלישי) נמשכה אותה מגמה בפתיחת סדרת הגמר בין רומא לסיינה. בסיום המשחק סיינה, שזכתה באליפות בשבע העונות האחרונות, יצאה כשידה על העליונה עם 76:85 בחוץ שהעניק לה יתרון 0:1 בסדרה. הקבוצה מבירת ארץ המגף איבדה את יתרון הביתיות אותו השיגה בעקבות העובדה שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, שני מקומות מעל היריבה הטוסקנית, אך זו הצליחה לגנוב את היתרון הזה כבר לאחר משחק יחיד.

שחקן סיינה דייויד מוס. Elio Castoria, GettyImages
ניצחון חוץ גדול. דייויד מוס/GettyImages, Elio Castoria

שתיהן הגיעו למשחק לאחר שסדרת חצי הגמר שלהן נמשכו לכדי שבעה משחקים, ובזמן שסיינה גברה על וארזה, רומא גברה על קאנטו. בין אם רומא תפסיד בסדרה ובין אם תזכה באליפות, היא למעשה הבטיחה מקום ביורוליג בעונה הבאה ותשוב למפעל הבכיר באירופה לאחר שלוש עונות בחוץ.

המשחק נותר צמוד למדי בפתיחה, כשסיינה עלתה ליתרון זעיר של 17:20 וירדה למחצית ביתרון 34:36. ברבע האחרון האלופה ברחה והבטיחה את הניצחון. המשחק הבא ייערך ביום חמישי גם כן ברומא. דייויד מוס היה האיש של לוקה בנקי בסיינה עם 20 נקודות כולל 6 מ-11 משלוש. דניאל האקט, המצטיין של סיינה בפלייאוף הוסיף עוד תצוגה נהדרת לאוסף עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים. בובי בראון הוסיף 17. גני לוואל הניגרי הוליך את רומא עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully