וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ברטולאצ'י: "אם נהיה יציבים, נגיע רחוק"

איטליה הצעירה מרוצה מה-1:1 עם נורבגיה. מנג'ה: "אני יכול לסמוך על כל השחקנים שלי". סטרנדברג: "עשינו הישג גדול"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נורבגיה ואיטליה סיימו ב-1:1 הערב (שלישי) בבלומפילד במשחק לפרוטוקול בלבד, שכן עוד לפני כן הבטיחו את מקומם בחצי הגמר. איטליה סיימה כראש בית א', הנורבגים סיימו במקום השני. סטפן סטרנדברג העלה את הסקנדינבים ליתרון בדקה ה-90, אך שניות לפני השריקה לסיום איזן אנדראה ברטולאצ'י וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני הנבחרת הצעירה של איטליה חוגגים. נמרוד סונדרס
ועכשיו, לדבר האמיתי. שחקני איטליה חוגגים/נמרוד סונדרס

"לא היה מגיע לנו להפסיד, ובאמת בסיום נמנענו מהפסד", אמר בסיום דוויס מנג'ה. "לא היה לי ספק שאני יכול לסמוך על כל אחד ואחד מהשחקנים שלנו. החבר'ה הגיעו עם הרבה מוטיבציה ועבדו קשה, ככה שאני שמח, למרות שספגנו שער ראשון בטורניר. כרגע כל שחקני הסגל שלנו שותפו מלבד שני השוערים, וכולם שיחקו טוב".

אנדראה ברטולאצ'י, שנכנס כמחליף וקבע את תוצאת המשחק עם שער נפלא ואקרובטי, הוסיף: "אני שמח על השער, אבל יותר מכל על התוצאה. אני גם שמח שאותתתי שאני כאן. הייתי עם הגב אל השער, אבל ידעתי איפה הוא נמצא, כך שיצא מזה שער גדול. אנחנו מכוונים גבוה ואם נהיה יציבים, נגיע רחוק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הנבחרת הצעירה של אנדראה ברטולאצ'י חוגג עם חבריו. Alex Grimm, GettyImages
"שער גדול". ברטולאצ'י/GettyImages, Alex Grimm

בצד השני, אמר סטפן סטרנדברג: "אני חושב שזו תוצאה הוגנת. תמיד מתסכל לספוג שער לקראת הסיום, אבל זה מה יש. אנחנו הבקענו מול ישראל שער לקראת הסיום שהיה חשוב יותר. ההעפלה לחצי הגמר היא הישג גדול לנורבגיה. באיטליה יש 58, 60 מיליון איש, אצלנו יש 4-5 מיליון. יש לנו הרבה שחקנים צעירים מוכשרים".

וגאר הדנסטאד הוסיף: "אני גאה במדינה שלי, להיות בחצי הגמר עם הקבוצה הזאת, עם החבר'ה האלה, עושה אותי מאוד גאה. אני מקווה שנצליח לנצח את ספרד או הולנד, אבל מדובר בשתי נבחרות טובות מאוד".

שחקני הנבחרת הצעירה של נורבגיה חוגגים. נמרוד סונדרס
הפתעת הטורניר. הנורבגים חוגגים/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully