וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: 0:4 סנסציוני לארמניה בחוץ על דנמרק

צמד של מובסיסיאן ושערים של אוזבילס ומחטריאן סיפקו את אחת ההפתעות הגדולות אי פעם. צפו בתקציר בפנים. צמד לזלאטן, 0:2 לשבדיה

אחת ההפתעות הגדולות ביותר בתולדות הכדורגל האירופי נפלה הערב (שלישי) בקופנהאגן. דנמרק המארחת הגיעה לאצטדיון פארקן הנלהב כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה מרחק נקודה מבולגריה, המחזיקה במקום השני בבית ב'. אלא שלארמניה הקטנטנה היו תוכניות אחרות והיא הדהימה את הסקנדינבים עם 0:4 בלתי נתפס, שגמר לדנמרק את החלומות לתפוס את המקום השני ובעיקר, הותיר אותה בהלם גדול.

שחקן נבחרת ארמניה יורה מובסיסיאן מול נבחרת דנמרק. רויטרס
גיבור הערב. מובסיסיאן/רויטרס

עד למשחק הערב, ארמניה צברה שלוש נקודות מחמישה משחקים במוקדמות המונדיאל. ניצחונות החוץ היחידים שלה עד היום במסגרת מוקדמות המונדיאל היו באנדורה ובמלטה. אבל הנבחרת של ורדאן מינסיאן, שבמוקדמות היורו האחרון ניצחה 0:4 מדהים בסלובקיה, עשתה זאת הפעם מול הנבחרת שהפסידה רק משחק בית אחד מ-35 האחרונים שלה במוקדמות המונדיאל.

החגיגה הארמנית החלה כבר אחרי 25 שניות, כאשר יורה מובסיסיאן הימם את הדנים עם שער מתוך הרחבה. בדקה ה-20, אראס אוזבילס הכפיל את היתרון של האורחים כשנותר לבדו מול סטפן אנדרסן ולא התקשה למצוא את הרשת. הכובש השני שיתף פעולה עם הכובש הראשון לשער השלישי, כאשר מובסיסיאן כבש מתוך הרחבה אחרי בישול של אוזבילס וקבע 0:3 מדהים בדקה ה-59. והיה זמן לעוד אחד. שמונה דקות לסיום, הנריק מחטריאן נעץ את המסמר האחרון. וואו!

בבית ג', שבדיה השוותה את מאזנה לזה של אוסטריה ואירלנד והיא ביניהן, במקום השלישי, עם 11 נקודות משישה משחקים. השבדים עשו זאת בזכות 0:2 ביתי מול איי פארו, אותו השיג, איך לא, זלאטן איברהימוביץ' עם צמד שערים, מספר 40 ו-41 שלו בנבחרת. כוכב פריס סן ז'רמן עלה על הלוח בדקה ה-35 כשהמשיך מקרוב פנימה כדור רוחב של מיקאל לוסטיג. אנדראס גרנקוויסט ראה אדום ישיר בדקה ה-79, אבל גם בלעדיו, שבדיה הכפילה את היתרון אחרי שלוש דקות, כשזלאטן כבש מהנקודה הלבנה, אחרי שהוא עצמו הוכשל ברחבה.

במשחק שנערך בבית ט', בלארוס ופינלנד נפרדו ב-1:1. טימו פוקי העלה את הפינים ליתרון (24), דימיטרי ורחובסטוב איזן למארחים חמש דקות לסיום.

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ' מול איי פארו. רויטרס
סוחב את שבדיה על הגב. איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully