וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה - גרמניה: הקרב על הכבוד

המאנשפט המאוכזבים רוצים לסיים את דרכם בטורניר עם ניצחון, בקרב שיהיה לפרוטוקול בלבד גם לרוסיה (ד', 19:00, ספ' 2)

מספרים וטריוויה

* המשחק יהיה המפגש הראשון בין שתי הנבחרות הצעירות באליפות אירופה עד גיל 21, והראשון מזה עשור בכל המסגרות. בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו, ב-19 באוגוסט 2003, זה נגמר ב-1:2 לרוסיה.

* במפגש הראשון בין שתי הנבחרות אי פעם, במשחק ידידות ב-1997, גרמניה ניצחה 0:2 במוסקבה.

* למאמן נבחרת רוסיה ניקולאי פיסארב יש זיכרונות מגרמניה כשחקן. בעודו כדורגלן פעיל, הושאל בעונת 1996-1997 לסנט פאולי שהייתה אז בבונדסליגה, וכבש ארבעה שערים ב-21 משחקים.

מאמן נבחרת רוסיה הצעירה ניקולאי פיסארב. מגד גוזני
זיכרונות מגרמניה. ניקולאי פיסארב/מגד גוזני

מפתחות והכנות

רוסיה

אם רוסיה קיוותה שהצטרפותו של הכוכב אלן דזגוייב לנבחרת הצעירה יפיח בה רוח חיים, הולנד דאגה לנפץ לה את התקוות לעיני המאמן הלאומי פביו קאפלו עם 1:5 מוחץ, שקבע כי גם היא תסיים את הטורניר כבר לאחר שלב הבתים ולא תעפיל לשלב הבא. אם זה לא הספיק, ניקיטה צ'יצ'רין הורחק בדקה ה-50 וייעדר מהמשחק גם כן. פיסארב ורוסיה מקווים לסיים את הטורניר בטעם טוב לאחר שרשמו שני הפסדים, ורוצה להימנע מלהפוך לקבוצה השנייה בתולדות הטורניר שמסיימת ללא נקודות כלל. הראשונה שרשמה את ההישג המפוקפק משהו הייתה נבחרת ישראל ב-2007. ניצחון יקנה לה את המקום השלישי בבית. רוסיה תעלה ללא צ'יצ'רין המורחק כשגם מקסים בלאייס, שספג מכה בראשו מול הולנד בספק.

גרמניה

ערב פתיחת הטורניר, גרמניה סומנה על ידי רבים כמי שעשויה ללכת עד הסוף ולזכות בטורניר. האכזבה ניכרה על פניהם לאחר ששער מאוחר של אלברו מוראטה הוריד אותה מנוצחת מול ספרד וקבע כי אף היא תחזור למולדת מוקדם מהצפוי. כעת היא רוצה להשיג לפחות נקודה, שלפחות תבטיח לה את המקום השלישי בבית. מובן שגם ניצחון יעניק לה את המקום הזה. הקשר כריסטוף מוריץ עשוי להיעדר בגלל שפעת, בעוד סיאד קולסינאץ' שנעדר מול ספרד עשוי להיעדר גם הפעם. קפטן הנבחרת לואיס הולטבי הודה לקראת המשחק כי "היה קשה לקבל את העובדה שאנחנו מחוץ לטורניר, אך אני משוכנע שהרבה שחקנים מתוך הנבחרת הזאת יהפכו בבוא היום לשחקנים ברמה גבוהה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטפן תסקר לואיס הולטבי גרמניה הצעירה מאוכזבים. ברני ארדוב
שוב ירדו מאוכזבים? שחקני גרמניה/ברני ארדוב

שימו לב ל...אלן דזגוייב

ברוסיה תלו תקוות רבות בקשר ההתקפי שהצטרף לנבחרת מאוחר יחסית ונחת הישר למשחק החד צדדי מול הולנד. כעת הוא רוצה לפרוע את השטרות ולמצוא את הרשת לאחר שעשה זאת לא אחת במדי הנבחרת הבוגרת. דזגוייב לא היה רחוק מכיבוש שער מול הולנד, והיה מעורב בשער המצמק אך כעת רוצה למצוא את הרשת בעצמו.

הרכבים משוערים

רוסיה: ניקולאי זבולוטני, דניס צ'רישב, טאראס בורלאק, מקסים בלאייב, גאורגי שצ'ניקוב, סרגיי פטרוב, איברגים טסלאגוב, פאבל יאקובאלב, אלן דזגוייב, אולג שאטוב, פדור סמולוב.

גרמניה: גרמניה: ברנד לנו, טוני יאנטשקה, סטפן תסקר, מתיאס גינטר, אוליבר סורג, סבסטיאן רודי, סבסטיאן רודה, לואיס הולטבי, פטריק הרמן, כריסטיאן קלמנס, קווין פולנד.

שחקן נבחרת רוסיה, אלן דזגוייב. GettyImages
יצדיק את ההגעה מהבוגרת? דזגוייב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully