וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - הולנד: "חלק מהשחקנים זקוקים למנוחה"

מאמן היונג אורניה קור פוט הבהיר כי ייתכנו שינויים לקראת המשחק על המקום ה-1 בבית (ד', 19:00, ספ'1, המושבה)

מספרים וטריוויה:

* מדובר בשתי יריבות וותיקות מאוד. זה יהיה המשחק ה-12 ביניהן, כאשר עד כה, ספרד ניצחה שבע פעמים והולנד ארבע. תיקו עוד לא נרשם.

* ב-1988 הן נפגשו למשחק כפול ברבע גמר היורו לצעירות והולנד עברה אחרי הארכה עם 1:3.

* ביורו 2000, ספרד ניצחה פעמיים במוקדמות ופעם נוספת בשלב הבתים של הטורניר משער של מיגל אנחל אנגולו, שהורחק באותו משחק.

* המפגשים האחרונים היו במוקדמות של 2011, כאשר כל נבחרת ניצחה 1:2 בביתה. ג'ורג'יניו ויינאלדום, שכבש שני שערים בטורניר הנוכחי, מצא את הרשת עבור ההולנדים בניצחון שלהם. סרחיו קנאלס, ששיחק עם ספרד במשחק הראשון של הטורניר הנוכחי ונפצע, כבש לספרדים בגומלין.

* רודריגו, החלוץ הספרדי מבנפיקה, בעט הכי הרבה כדורים בטורניר מחוץ למסגרת: חמישה.

* הולנד כבשה הכי הרבה שערים בטורניר עד כה: שמונה. היא גם הנבחרת היחידה שמחזיקה בשני שחקנים עם שני שערים: לירוי פר וויינאלדום.

משחקי היורו משודרים בספורט 1 וספורט 2

שחקן נבחרת הולנד הצעירה ג'ורג'יניו ויינאלדום מול שחקן נבחרת רוסיה הצעירה פאבל יאקובאלב. מגד גוזני
חווה טורניר נהדר. ויינאלדום/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

ספרד:

האלופה המכהנת, ממש כמו הנבחרת הבוגרת שלה, לא מרשימה אבל יודעת לנצח במאני טיים. אלברו מוראטה הוא המלך של הלה רוחיטה בטורניר עד כה. הוא נכנס פעמיים כמחליף במחצית השנייה ומצא את הרשת באותם שני משחקים, ממש לקראת הסיום, כדי להעניק לספרד 0:1 על רוסיה וגרמניה ומקום בחצי הגמר. הספרדים רוצים את המקום הראשון בבית. למרות העובדה שמוראטה מוביל אותה בטורניר, נראה שגם הפעם הוא לא יפתח והוא ערך אימון עם שאר המחליפים.

הולנד:

איש באומת המישור לא ישכח את גמר המונדיאל ב-2010 וההפסד האכזרי לספרד. מאז, כל מפגש מול האדומים מצית את ההולנדים מחדש והנבחרת המרתקת ביותר בטורניר, שחוררה את רוסיה עם 1:5 מרשים. המאמן קור פוט, שחגג יום הולדת 62 עם חיוך רחב, נהנה מסגל מלא וצפוי לערוך שינויים קלים בהרכב, אולם הוא הצהיר כי למרות ההעפלה, השלד הקיים ימשיך לפתוח במטרה להשיג את המקום הראשון.

את ההרכב, המאמן לא הסכים לחשוף לפני המשחק: "יש כמה שחקנים עם כאבים קלים והשוער זוט סוחב צהוב, אז אני לוקח את זה בחשבון. אשב עם הצוות המקצועי והרפואי וניקח החלטה משותפת. כולם רוצים לשחק, אבל באימון אפשר היה לראות שחלק מהשחקנים זקוקים למנוחה. אנחנו משחקים כל שלושה ימים וזה לא קל. כל השחקנים יודעים שזה לא גן ילדים ולא כולם יכולים לשחק, אבל גם אלה שלא שותפו עדיין מתאמנים נהדר ויש לי רק מחמאות כלפיהם. הם לא מתלוננים והם מתנהגים כמו מקצוענים".

מאמן נבחרת הולנד הצעירה קור פוט. קובי אליהו
מחמיא לכל הסגל. פוט/קובי אליהו

שימו לב ל... ג'ורג'יניו ויינאלדום

אולי השחקן המצטיין בטורניר עד כה. הקשר ההתקפי המצוין של פ.ס.וו איינדהובן מצא את הרשת גם מול גרמניה וגם מול רוסיה, כאשר בשני המקרים הוא מספק ביצועים נהדרים. ספרד נוטה לשלוט בכדור לאורך רגעים ארוכים במהלך המשחקים שלה, אבל ההגנה שלה נראתה חשופה לא אחת עד כה ואין יותר מתאים מאשר ויינאלדום הסילוני כדי למצוא את הפרצות האלה ולפגוע בלה רוחיטה.

הרכבים משוערים:

ספרד: דויד דה חאה, מרטין מונטויה, איניגו מרטינס, מארק ברטרה, אלברו מורנו, אסייר איארמנדי, טיאגו אלקנטרה, איסקו, כריסטיאן טייו, איקר מוניאין, רודריגו.

הולנד: ירון זוט, ריקרדו ואן ריין, סטפן דה פריי, ברונו מרטינס אינדי, דיילי בלינד, קווין סטרוטמן, מרקו ואן חינקל, אדם מאהר, ג'ורג'יניו ויינאלדום, אולה ג'ון, לוק דה יונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully