וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: האיטי סחטה מאיטליה 2:2 דרמטי

הנבחרת הקטנה חזרה מפיגור 2:0 (ג'יאקריני, אחרי 20 שניות, מרקיזיו, 73) עם שער בתוספת הזמן. הולנד גברה על סין 0:2

נבחרת האיטי רשמה הערב (שלישי) את אחד ההישגים הגדולים בתולדותיה, כשסיימה ב-2:2 דרמטי עם איטליה במשחק ידידות שנערך בריו דה ז'נרו, כשכל ההכנסות הועברו לנפגעי רעידות האדמה. צ'זארה פראנדלי עלה בשיטה של 3:3:4 ובה ההרכב השני שלו, במשחק שהיה משחק ההכנה האחרון של האזורי לקראת גביע הקונפדרציות שייצא לדרך בברזיל ביום שבת.

הכחולים עלו ליתרון 19 שניות מהפתיחה, כשעמנואל ג'יאקריני ניצל בישול של אנטוניו קנדרבה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-73 הכפיל קלאודיו מרקיזיו את התוצאה כשדחק מקרוב, אך הנבחרת הקטנה שרק בחודש ינואר האחרון הגיעה עד המקום ה-38 בדירוג פיפ"א לא ויתרה. פרנדי מונטרוויל צימק ל-2:1 בדקה ה-85 מהנקודה הלבנה, ובתוספת הזמן ניצל ז'אן פיליפ פגורו כדור ארוך כדי להגיע אחד על אחד מול סלבטורה סיריגו ובעט לפינה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן נבחרת איטליה עמנואל ג'יאקריני. רויטרס
חגג אחרי 20 שניות, אבל זה לא הספיק. ג'יאקריני/רויטרס

סגנית אלופת העולם, נבחרת הולנד, סיימה היום (שלישי) בהצלחה את מסעה אל המזרח הרחוק עם ניצחון שני מתוך שני משחקים, הפעם 0:2 על סין, אחרי 0:3 על אינדונזיה ביום שישי החולף.

האורנג', שלא שיחקו במוקדמות בשבוע שעבר, עלו ליתרון מהיר במשחק שנערך באצטדיון הפועלים בבייג'ינג, כאשר רובין ואן פרסי כבש מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה על אריאן רובן כבר בדקה ה-11, לאחר שדווקא סין הייתה מסוכנת מעט יותר בדקות הראשונות. זה היה השער ה-35 של ואן פרסי בנבחרת, כאשר רק פטריק קלויברט (40) ודניס ברגקאמפ (37) מקדימים אותו כעת.

כעבור שתי דקות, תיקול פרוע של קין שנג, שנכנס עם שתי רגליים קדימה בג'ונתן דה גוזמן, עלה לו בכרטיס אדום והשאיר את הסינים בעשרה שחקנים ואת התוצאה חתם ווסלי סניידר, עם שער גאוני. קשר גלאטסראיי, שעלה כמחליף במחצית, קיבל כדור רוחב מרובן ושלח עם העקב לרשת.

רובין ואן פרסי נבחרת הולנד חוגג שער. רויטרס
מתקרב לראש טבלת כובשי הנבחרת. ואן פרסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully