וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה הבטיחה מעשית מקום במונדיאל 2014

הקוריאנים ניצחו 0:1 את אוזבקיסטן, יריבתם הישירה על הכרטיס לברזיל ורק סנסציה תמנע מהם העפלה. גם אירן בדרך למונדיאל

דרום קוריאה עלתה היום (שלישי) מעשית למונדיאל 2014 בברזיל, אחרי שניצחה בביתה את אוזבקיסטן 0:1 במסגרת בית א' האסייתי. בשבוע שעבר יפן הייתה הראשונה בעולם לעלות לגביע העולם, ועתה דרום קוריאה כבר בדרך לברזיל, כשרק הפסד לאירן במחזור הנעילה וניצחון רב שערים של אוזבקיסטן על קטאר במחזור הסיום ימנעו מהקוריאנים לעלות.

שלקן דרום קוריאה לי גואן-הו (למטה, שמאל) מול נבחרת אוזבקיסטן. רויטרס
טורסונוב נוגח את השער העצמי שהפך את דרום קוריאה למאושרת/רויטרס

הקוריאנים שלטו למן הפתיחה, אבל הלחץ לא נשא פרי עד הדקה ה-43. כדור שהוגבה לרחבה האוזבקית ננגח על ידי סנזאר טורסונוב לשער נבחרתו, והשער העצמי הזה העלה את המארחת ל-0:1. במחצית השנייה התפתח משחק התקפי, כשגם האוזבקים איימו על שערו של ז'ונג סונגריונג, אולם הקוראנים שמרו על שער נקי, שלטו בכדור ובקצב וניצחו 0:1. דרום קוריאה מוליכה את בית א' עם 14 נקודות משבעה משחקים, כשאחריה אירן עם 13 נקודות משבעה משחקים (אחרי 0:4 לבנון בטהראן), ואוזבקיסטן עם 11 נקודות משבעה משחקים.

במשחק נוסף שנערך בבית ב' האסייתי, אוסטרליה הביסה את ירדן בתוצאה 0:4 במשחק שנערך במלבורן, וגמלה לה על ההפסד 2:1 במשחק הקודם ביניהן. יפן מוליכה עם הבית עם 14 נקודות, אוסטרליה שנייה עם 10 בשבעה משחקים ועומאן שלישית עם 9 בשבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully