וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'רמי פארגו בצסק"א, צ'אק אידסון ממשיך בקאזאן

הרכז ירוויח 2.2 מיליון דולר לעונה. מסינה: "מאוד שמח, הוא יעזור לנו". הפורוורד חתם לשנתיים נוספות אחרי עונה מוצלחת

לא מעט מאוהדי מכבי תל אביב קיוו שג'רמי פארגו ישוב לקבוצתם, אולם היום (שלישי) הגארד האמריקאי חתם רשמית בשורות צסק"א מוסקבה לשנה אחת. לפי הדיווחים, הגארד האמריקאי ישתכר כ-2.2 מיליון דולר וישחק תחת המאמן אטורה מסינה.

"אני מאוד שמח שג'רמי הצטרף אלינו", אמר מסינה. "לאורך השנים באירופה ובארצות הברית הוא הראה הרבה מאוד אופי וכישרון. הוא בהחלט יעזור לנו עם הקשיחות, המנהיגות ויכולת הפיק אנד רול שלו. אני בטוח שהוא יהיה תוספת טובה לקבוצה". נשיא צסק"א, אנדרי ואטונין, הוסיף: "מאוד חשוב עבורנו לחזק את עמדת הרכז, וג'רמי הוא המועמד האופטימלי. היה לו תפקיד גדול ב-NBA בשנים האחרונות, היו לו הרבה הצעות מאירופה ואני שמח שהוא בחר בנו".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזר לאירופה, אבל הפעם ילבש אדום. פארגו/קובי אליהו

פארגו (27, 1.88 מטר), שהחל את הקריירה האירופית שלו בהפועל גלבוע/גליל עליון, הפך לאחד השחקנים הטובים ביורוליג בעונת 2010/11, כאשר העמיד במדים הצהובים ממוצעים של 13 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק. פארגו הגיע עם מכבי תל אביב לגמר היורוליג באותה עונה, בו הפסידו הצהובים לפנאתינייקוס. יכולתו הטובה של פארגו סידרה לו חוזה ב-NBA, תחילה בממפיס ובעונה החולפת בקליבלנד ואז בפילדלפיה. בשורות הקאבס פארגו נכנס לנעליו של קיירי אירווינג כשזה נפצע, ובסך הכל העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק. במהלך העונה הועבר פארגו לפילדלפיה 76' בשורותיה שיחק פחות, ורשם 4.9 נקודות ו-2.4 אסיסטים למשחק. לפני סוף העונה הוא נחתך מהסגל של הסיקסרס לטובת אחריו של ג'רו הולידיי.

מי שצפוי לשתף פעולה עם פארגו הוא זוראן פלאניניץ', שחקנה של חימקי מוסקבה בעונה החולפת. הקרואטי סיים חוזה בחימקי, ועל פי דיווחים באירופה הוא אמור להישאר בעיר ולעבור ליריבה העירונית. פלאניניץ' היה מהשחקנים הבולטים בשורותיה של חימקי העונה, וביורוליג העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, להם הוסיף 6.3 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים למשחק. אנטון פונקרשוב ככל הנראה יעזוב.

* אקס נוסף של הצהובים, צ'אק אידסון, חתם לשנתיים נוספות בשורות קאזאן. הסמול פורוורד האמריקאי רשם העונה ממוצעים של 12.9 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק עבור קבוצתו בליגה הרוסית, וביורוקאפ היה אפילו טוב יותר עם 16.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות לערב.

שחקן ברצלונה צ'אק אידסון. קובי אליהו
נשאר ברוסיה. אידסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully