וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשישת: "ראש העיר מתערב בנושאים מקצועיים בהפועל עכו"

11.6.2013 / 14:01

הגזרה בין הפועל עכו לעירייה שוב מתחממת בשל החתמת אלון חרזי. היו"ר: "לא נהיה שותפים לתכתיבים. נשקול צעדינו"

דווקא כשנדמה היה שרגיעה מסוימת הושגה בין עיריית עכו לבין קבוצת הפועל עכו, החתמת אלון חרזי כמנהל המקצועי של המועדון טרפה מחדש את הקלפים. בשלב הזה קיים נתק חריף בין העירייה לבין יושב ראש המועדון יהודה ברשישת, שהודיע היום (שלישי) כי העמותה שוקלת כיצד לנהוג בעקבות ההחלטה להחתים את חרזי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתיחות בין העירייה להנהלה סביב מינויו. חרזי עם ראש העיר לנקרי ויובל נעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת השינויים המתוכננים, חרזי אמור לשמש בשלב הראשון כיועץ-על, ולאחר ניהול הקבוצה כעמותה עירונית הוא ימונה למנג'ר מקצועי. אגב, נציגי העירייה שיכהנו בעמותה החדשה הם רו"ח ארנון כרם, עו"ד מוחמד בכר ונצ"מ (בדימוס) שלום דן, ששימש בתפקידו האחרון כראש אגף מציל"ה במשטרת ישראל.

מעיריית עכו נמסר: "כפי שראש העיר שמעון לנקרי התחייב, העירייה תעשה כל שביכולתה לשדרג בצורה דרמטית את כל נושא הספורט בעיר בכלל והפועל עכו בפרט, וכצעד ראשון ומשמעותי - מהלך מינויים של שלושה נציגים לעמותה החדשה לניהול הפועל עכו ומינוי אלון חרזי ליועץ-על של הקבוצה. חרזי מגיע להפועל עכו עם הניסיון הרב שצבר והידע בתחום על מנת לשדרג את מחלקת הילדים והנוער, וכמובן לתרום מניסיונו המקצועי והיכרותו עם עולם השחקנים לשדרוגה של הקבוצה הבוגרת".

יהודה ברשישת יו"ר הפועל עכו (מימין) עם קודמו ציון ויצמן. אדריאן הרבשטיין
טוען כי לא שותף לגבי המהלך. ברשישת/אדריאן הרבשטיין

ברשישת הוזמן היום לפגישה בלשכתו של ראש העירייה שמעון לנקרי אליה הוזמן גם מאמן הקבוצה יובל נעים, אבל בחר שלא להגיע. היו"ר שכועס כי לא שותף לגבי המהלך הסביר: "לאור מהלך לא תקין ולא ראוי בו ראש העירייה שמעון לנקרי החליט להתערב באופן חד צדדי בשיקולים המקצועיים והניהוליים של הקבוצה, התערבות המהווה הפרה בוטה של הסכם הבנות שנחתם בין עיריית עכו לעמותה ובניגוד לכל סמכות, החלטתי שלא להשתתף בפגישה ולא להיות שותף לתכתיבים של ראש העירייה שהם בהחלט ובניגוד להסכם ההבנות שנחתם".

בעקבות הדברים ישקלו בעמותה בימים הקרובים כיצד לנהוג. כאמור, נעים נפגש עם לנקרי כדי לקבל הבהרות לגבי חלוקת הסמכויות בינו לבין חרזי שמונה לתפקיד. הנחת העבודה של המאמן היא שאם תהיה התערבות של חרזי בנושאים המקצועיים, הוא עשוי להחליט לסיים את תפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully