וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלון חרזי יהיה המנהל המקצועי

10.6.2013 / 23:20

סקאוט מכבי חיפה ישמש כסמכות העליונה, לאחר שהעירייה תשלוט בקבוצה. נעים ייפגש עם לנקרי ויחליט אם להמשיך

הפועל עכו עוברת לא מעט שינויים בשבועות האחרונים כאשר הערב (שני) מתברר כי מי שצפוי לשמש כמנהל המקצועי של המועדון הוא סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי. המהלך הזה התגבש בימים האחרונים על ידי ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שהחליט לנקוט בצעד הזה בכדי להביא לניהול מקצועי טוב יותר, אך ייצא אל הפועל רק בעוד שלושה חודשים, כאשר העירייה תיקח על עצמה את הקבוצה.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איך יעבוד שיתוף הפעולה עם יובל נעים? אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

במסגרת ההחלטה, חרזי אמור לעבוד עם יובל נעים שיתפקד כמאמן הקבוצה. כמו כן, אמור חרזי להיות מעורב באופן אישי בניהול המשאים ומתנים עם שחקנים ואנשי הצוות המקצועי. כידוע, השליטה בקבוצה אמורה לעבור תוך מספר חודשים לעיריית עכו שתקים תאגיד, ובמסגרתו מקווים נציגי העירייה להכניס סטנדרטים מקצוענים למועדון.

חרזי, לשעבר שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל, ניהל בשבועות האחרונים מגעים עם הפועל נצרת עילית ואמור היה להתמנות למאמן הקבוצה, אבל בסופו של דבר בעכו קיימו פגישות עם שחקן העבר שהביע הסכמה לקבל על עצמו את התפקיד אחרי ששימש כסקאוט במכבי חיפה מרגע פרישתו בדצמבר 2009.

מי שהופתע מההחלטה למנות את חרזי הוא נעים עצמו שלא ידע על כך. המאמן שאמור לחתום רשמית על החוזה בקבוצה צפוי להיפגש עם לנקרי מחר בשעות הצהריים, על מנת לשמוע מראש העירייה על תפקידו של חרזי בקבוצה ועדיין לא ברור אם הוא יבחר להמשיך בתפקיד.

בתוך כך, הסיכויים שנבוישה מרינקוביץ' ימשיך בהפועל עכו הולכים ופוחתים והקשר הסרבי שמועמד להפועל חיפה עשוי לעזוב לאחר שנתיים. אם הוא אכן יעזוב, מי שאמור לתפוס את מקומו הוא קשר מכבי נתניה עלי חטיב, איתו החלו גישושים ראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully