וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בישראל - 11.6

דמארי בדרך החוצה מהפועל ת"א? גולסה יידרש לחתום על הארכת חוזה? לניר ביטון יש מחזרת חדשה? כל השמועות וההעברות

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בן שמעון לא מעריך אותו? עומר דמארי/ברני ארדוב

* 20:17: אחרי ששיחק במדי עירוני רמת השרון בעונה החולפת, עשה אסי בלדוט את הדרך יחד עם מנחם קורצקי, וחתם הערב רשמית לעונה בהפועל רעננה.

* 11:40: הפועל ת"א הודיעה לבוורן הבלגית כי עליה לשלם מיליון שקל או שהאדומים יממשו אופציית הרכישה על חנן ממן. הפועל תל אביב מוכנה לשלם דמי השבחה להפועל חיפה בסך 550 אלף שקל.

* 11:02: עודד אלקיים יחתום בימים הקרובים בעירוני קרית שמונה, אחרי שהסכים לסגור על חוזה לשנתיים. בקרית שמונה מעוניינים מאוד גם בשלומי אזולאי אליו תיעשה פנייה בימים הקרובים כשבקריה יציעו לחיפה לכלול את ברק בדש בעסקת חליפין.

* 10:37: מכבי פתח תקוה, שמחזיקה באחוזים מכרטיסו של עומר דמארי, הציעה את החלוץ למכבי חיפה, שדחתה את ההצעה. גורמים בקבוצה אמרו: "שמענו כל מיני מסרים מבן שמעון שלא מעריך מספיק את עומר דמארי. אם זה המצב, הוא לא ישחק אצלו".

* 10:23: עירוני רמת השרון תיפגש עם טל מעבי. המגן צפוי להצטרף למועדון לאחר שאדיר טובול "ברח" וסיכם בנתניה.

* 9:48: במכבי חיפה הבהירו לאייל גולסה שאם לא יימכר הקיץ הוא יידרש לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות. הירוקים הודיעו לדינו אנדלובו כי עליו לחפש קבוצה אחרת, אלא אם כן יעבור בדיקה שתוכיח כי הוא יהיה כשיר עד לפתיחת העונה. בחיפה לוחצים על ויאם עמאשה להסכים לעבור לקרית שמונה.

* 8:54: עיתון פורטוגלי דיווח שבנפיקה ליסבון עוקבת אחרי ניר ביטון. מחירו של קשר מ.ס אשדוד על פי הדיווח: 5 מיליון יורו.

* 7:34: עסקה סגורה: הפועל חיפה סיכמה עם הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס ועם הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' את תנאיהם, והשניים צפויים לחתום לשנה אחת.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הפועל חיפה מתחמשת. נבוישה מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully