וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: הפסד כואב לדודי סלע מול גריגור דימיטרוב

הישראלי היה רחוק שתי נקודות מניצחון ענק בסיבוב הראשון, אך נכנע 4:6, 6:2, 6:7 לעיניה הבוחנות של מריה שראפובה ביציע

הטניסאי הבכיר של ישראל דודי סלע, היה קרוב מאוד להשיג הערב (שני) בסיבוב הראשון של טורניר קווינס את אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלו בשנים האחרונות, אם לא בקריירה כולה, אך לאחר מאבק עיקש הוא נכנע לבולגרי גריגור דימיטרוב, המדורג 28 בעולם ועשירי בטורניר, 4:6, 6:2, 6:7.

לעיניה הבוחנות של מריה שראפובה, זוגתו של דימיטרוב, שישבה ביציע, סיפק סלע תצוגת טניס מצוינת, בעוד יריבו, שהודח על ידי נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב השלישי של הרולאן גארוס בשבוע שעבר, לא ממש היה בעניינים במפגש השני בין השניים (דימיטרוב ניצח את הראשון בניס בשנה שעברה). לצערו של הישראלי, במאני טיים, הבדלי האיכות והניסיון הכריעו ודימיטרוב, שידע לקחת את הנקודות החשובות ביותר, לקח גם את המשחק והותיר את סלע עם המחמאות.

דודי סלע טניסאי ישראלי בטורניר קווינס. GettyImages
כל כך קרוב. סלע/GettyImages

לכל אורך המשחק, הבולגרי הפציץ אייסים, כשהוא מסיים עם לא פחות מ-15 כאלה לעומת אפס עגול של סלע וכמעט שלא מפסיד נקודות על ההגשה הראשונה שלו. אלא שהישראלי ידע לנצל את הנקודות החזקות שלו ואת נקודות התורפה של יריבו ועם משחק חכם הצליח לשבור פעם אחת במערכה הראשונה, לשמור על ההגשות שלו ולזכות בה.

ההמשך היה של דימיטרוב. הוא שבר פעמיים, לקח די בקלות את המערכה השנייה ואף עלה ליתרון 1:4 בשלישית. שם סלע שוב התעורר וביצע מהפך ענק בדרך ל-4:5, כשהוא שובר ומגיש למשחק. ביתרון 0:30, כשהוא רחוק שתי נקודות מהניצחון, סלע נרדם והבולגרי לא היה צריך יותר מזה כדי לחזור למשחק ובשובר השוויון של המערכה המכרעת הוא היה קצת יותר מדויק וניצח 4:7 בשובר השוויון, 6:7 במערכה כולה ואת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מריה שראפובה טניסאית רוסיה במשחק בין דודי סלע גריגור דימיטרוב. רויטרס
באה לראות את החבר, כמעט ראתה הפתעה. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully