וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: גלאטסראיי קרובה לזכייה באליפות

גלא קרובה לאליפות ראשונה מזה 23 שנה, לאחר סל ניצחון של ארסלן שקבע 0:3 בסדרה מול בנוויט. צפו בקליעה המכריעה

ליגות הכדורסל ברחבי אירופה ממשיכות להגיע לסיום. הערב (שני) גם הגיע תורה של הליגה הטורקית, שם גלאטסראיי עשתה צעד נוסף לעבר זכייה באליפות ראשונה מזה 23 שנים, לאחר שגברה 71:72 על בנוויט בתום מותחן גדול ועלתה ל- 0:3 חד וחלק בסדרת הגמר. כעת היא רחוקה ניצחון אחד מזכייה באליפות ונראה שקבוצה מאיסטנבול סוף סוף יכולה לרוות קצת נחת ממחלקת הכדורסל שלה, שהייתה הצלע הפחות מוצלחת בשנים האחרונות ולא זכתה בתואר מאז עונת 1989-1990.

דקה לסיום, גלא עוד פיגרה בחמש נקודות במשחק החוץ והיה נראה שהיא תצטרך לדחות במעט את חגיגות האליפות, אך אז הגיע אנדר ארסלן, צלף שלשה ענקית חמש שניות לסיום וקבע 71:72 אדיר. זכייה באליפות תסדר לה מקום בשלב הבתים של היורוליג בעונה הבאה. הקבוצה הקטנה והמפתיעה מבנדירמה, שרשמה עונה נהדרת וסיימה את הליגה הסדירה במקום השלישי תזכה אם אכן תפסיד בסדרה בכרטיס ליורוקאפ.

שחקן נבחרת טורקיה, אנדר ארסלן. GettyImages
גיבור הרגע. ארסלן/GettyImages

גלא ניצלה את העובדה שהקבוצות הגדולות של טורקיה - פנרבחצ'ה אולקר, אנדולו אפס ובשיקטאש - הודחו בזו אחר זו בשלבים מוקדמים יחסית של הפלייאוף ולא הפסידה עד כה אפילו משחק אחד בשלבי ההכרעה. אקס מכבי תל אביב קרלוס ארויו הצטיין עם 15 נקודות, ארסלן שהיה גיבור הרגע הוסיף 12. אקס נוסף של מכבי תל אביב, מילאן מצ'באן, לא בלט ורשם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים. צ'רלס דייויס הצטיין כהרגלו אצל בנוויט עם 18 נקודות וחמישה אסיסטים, ואילו סמי מחייה הוסיף 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

צפו בסל הניצחון של ארסלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully