וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה - איטליה: "צעד אחד מהגשמת החלום"

סקולרוד יודע שתיקו בבלומפילד (ג', 19:00, ספ'1 ו-HD) יבטיח לנורבגיה בוודאות מקום בחצי הגמר. פאלוסקי בהרכב האזוריני

מספרים וטריוויה

* הנבחרות הצעירות של נורבגיה ואיטליה נפגשו ארבע פעמים בעבר במסגרת רשמית, כאשר כל אחת ניצחה פעמיים.

* המשחק האחרון היה ביוני 2005, אז נורבגיה ניצחה 0:1 משער של ביורן הלגה ריסה. בספטמבר 2004, אלברטו אקווילאני וג'אמפאולו פאציני העניקו לאיטליה ניצחון 0:2 במוקדמות.

* בנורבגיה זוכרים את המפגש הרשמי הראשון בין הנבחרות, כשהנבחרת הצעירה שלהם מחצה 0:6 את איטליה במשחק מוקדמות ביוני 1991.

* ריקרדו ספונארה האיטלקי ומרקוס פדרסן הנורבגי בעטו למסגרת יותר מכל שחקן אחר בטורניר - ארבעה איומים.

* ג'וליו דונאטי הוא שיאן העבירות באליפות עד כה - שמונה עבירות.

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט2

ריקרדו ספונארה איטליה הצעירה חוגג שער. ברני ארדוב
בעט לשער יותר מכל אחד אחר. ריקרדו ספונארה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

נורבגיה:

בטורניר הראשון שלה מאז 1998, נורבגיה מצליחה עד כה מעל המצופה. הנבחרת של טור אולה סקולרוד זקוקה לנקודה כדי להבטיח סופית מקום בחצי הגמר, אבל גם הפסד צפוי להספיק לה שכן רק ניצחון ישראלי על אנגליה בצירוף הפסד שלה לאיטליה ביחס כולל של שבעה שערים יגרום להדחה. למרות זאת, בנורבגיה מכוונים למקום הראשון ומסתמכים גם על ארבעת השחקנים שהצטרפו מהנבחרת הבוגרת ועשויים להשתלב בהרכב. הבלם פרדריק סמב ברגה, שנפגע מעט מול אנגליה, עבר בדיקות וצפוי להיות כשיר וגם המגן וגאר אגן הדנסטאד חוזר מהרחקה, כך שלרשות סקולרוד עומד סגל מלא.

המאמן סקולרוד התייחס לנבחרת האיטלקית ואמר: "זו נבחרת פנטסטית, מאוד חזקה. אנחנו היינו האנדרדוג המובהק, אבל המטרה שלנו הייתה מראש חצי הגמר. עכשיו, כשאנחנו צעד אחד מהגשמת החלום, נגיע מול איטליה במטרה לנצח. אנחנו רוצים לסיים ראשונים בבית. ארבעת השחקנים שהגיעו מהנבחרת הבוגרת יספקו לנו המון אנרגיה".

איטליה:

האזוריני הרשימו ברביעייה נגד ישראל, אבל איבדו במשחק את כוכבם לורנצו אינסינייה, אותו מנסים בנבחרת להכשיר לקראת חצי הגמר בשבת. גם לוקה מארונה עדיין לא כשיר, אבל בסגל האיטלקי יש מספיק שחקנים שיכולים למלא את החלל שנוצר. מתאו ביאנקטי ומרקו וראטי סוחבים כרטיס צהוב וככל הנראה יקבלו מנוחה הפעם. מי שכבר יודע כי יפתח בהרכב הוא אלברטו פאלוסקי, שלא שותף בשני המשחקים הקודמים.

דביס מנג'ה אמר במסיבת העיתונאים: "אני לא מופתע מההצלחה של נורבגיה. כבר בזמן ההגרלה אמרתי שאחת משתי הנבחרות הבכירות יותר, אנגליה או איטליה, תסיים את דרכה בסיבוב הראשון. נורבגיה תמיד הייתה מהנבחרות החזקות בעיניי. ראינו אותם משחקים נגד אנגליה ושמתי לב לכמה אספקטים שאני מקווה שניתחתי אותם טוב. נלמד את כל הפרטים ונהיה מוכנים. יש להם יתרון גדול כי רוב השחקנים שלהם נמצאים כרגע בעיצומה של העונה. אנחנו נעלה עם ההרכב הטוב ביותר, כל שחקן צריך לזכור שזה כבוד ללבוש את מדי הנבחרת".

טור אולה סקולרוד מאמן נבחרת נורבגיה הצעירה יורו 2013. קובי אליהו
קרוב להשגת המטרה. טור אולה סקולרוד/קובי אליהו

שימו לב ל...סטפן יוהאנסן

שחקני נבחרת נורבגיה הצעירה הפכו להיות חביבי הסקאוטים בימים האחרונים. נציגי המועדונים הבכירים באירופה התלהבו מהסקנידנבים האלומניים ברובם, ואחד השמות הבולטים הוא סטפן יוהאנסן. קשרה של סטרומסגודסט ניהל בצורה מבריקה את המשחק נגד ישראל והצטיין גם מול אנגליה. מועדוני הפרמיירליג סימנו אותו כפוטנציאל גדול, יכולת דומה מול איטליה תגרור תגובה דומה גם ממועדוני הסרייה A.

שחקן נבחרת אנגליה הצעירה אדם סמית' מול שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה סטפן יוהאנסן יוןרו 2013. מגד גוזני
חביב הסקאוטים. סטפן יוהאנסן, מימין/מגד גוזני

הרכבים משוערים

איטליה: פרנצ'סקו בארדי, ג'וליו דונאטי, ואסקו רג'יני, לוקה קלדירולה, כריסטיאנו ביראגי, אנדראה ברטולאצ'י, אלסנדרו פלורנצי, ריקרדו ספונארה, פאוסטו רוסי, אלברטו פאלוסקי, מנולו גביאדיני.

נורבגיה: אוריאן נילנד, עומאר אלעבדלאווי, סטפן סטרנדברג, תומאס רוגנה (פרדריק סמב ברגה), וגאר אגן הדנסטאד, סטפן יוהאנסן, מגנוס אייקרם, הארמט סינג, הבארד נילסן, מרקוס פדרסן, ג'ו אינגה ברגט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully