וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת עוז דורשת לבטל את אישור התקנון באיגוד הכדורסל

10.6.2013 / 18:43

בסיעה פנו במכתב לרשם העמותות בשל שימוש ביפויי כוח ושינוי תוצאות הבחירות באסיפה של האיגוד: "מדובר בהפרה שיטתית"

עו"ד אמיר רוזנברג המייצג את סיעת "עוז" באיגוד לכדורסל פנה היום (שני) לגברת שולי אבני ממשרד רשם העמותות לאחר האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל שנערכה אמש. "מרשיי מתקשים להאמין, כמנהלים בתאגיד, כחברים בעלי זכות הצבעה בו, וכבני אדם, כי איגוד הכדורסל מסוגל להרשות לעצמו להתנהל, להתנהג ולפעול כפי שפעל במהלך האסיפה הכללית", נכתב בפתיחת המכתב.

על פי טענת סיעת "עוז" השתמשו בישיבה ביפויי כוח, כך שמתוך 1151 נקודות הצבעה, 795 מהם הוחזקו על ידי מספר חברי הנהלה בודדים, שעל פי הטענה העולה במכתב "אין בינם ובין האגודות "בשמן" הם מצביעים ולא כלום, והם אף נגועים בניגודי עניינים". עוד עולה כי ללא יפויי הכוח לא היה לנוכחים הרוב הדרוש לשינויים בתקנון. במכתב עולה כי נאסר כל דיון ענייני בנושא זה ושנעשה סתימת פיות "על פי רוב שאינו רוב".

רוזנברג טוען כי "מדובר בהפרה שיטתית של כללי הניהול התקין, של עמידה בסטנדרטים בהם מחוייב גוף נתמך. פרשת התקנון, על כל היבטיה היא בבואה להתנהלות של ארגון, מדובר בפעילות המתבצעת בניגוד לחוק ולכללים".

בנוגע לתוספת שמונה נשים להנהלת האיגוד נטען במכתב: "צירוף שמונה נשים להנהלה, כאשר שש מתוכן נציגות המרכזים, משנה את תוצאות הבחירות להנהלת האיגוד, כך שהן מחלישות את כוחה של סיעת עוז, גם זאת בניגוד מוחלט להנחיות רשות התאגידים".

הסיעה דורשת מרשם העמותו לא לאשר את התקנון מסיבות הללו ולקיים פגישה עם ראשי הסיעה בהקדם.

המכתב כפי שהוגש לרשם העמותות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
שאול אייזנברג חבר סיעת עוז. ברני ארדוב
טענות חמורות. שאול אייזנברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully