וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ביקרה ביד ושם: "פשעים כאלו לא יקרו עוד"

גם נצר ורהאגל הצטרפו לביקור. יו"ר ההתאחדות וולפגנג נירזבאך חתם בספר המבקרים. הולטבי: "קיווינו ליותר בטורניר"

נבחרת גרמניה הצעירה ערכה הבוקר (שני) ביקור ביד ושם, מוסד ההנצחה הרשמי לשואה ולגבורה של העם היהודי. לשחקנים ואנשי הצוות הצטרפו גם שגריר גרמניה בישראל אנדראס מיכאליס, ראשי ההתאחדות והאורחים גינטר נצר ואוטו רהאגל שהגיעו לישראל בשביל הטורניר. "הביקור מחזק את הדאגה ומגביר את הנחישות להשתמש בכול הכוח שלנו להבטיח שפשעים כאלה לא יקרו עוד לעולם", כתב היו"ר וולפגנג נירזבאך בספר המבקרים.

בהמשך השהות בישראל תבקר המשלחת הגרמנית גם במוסד "הדסה נעורים" ותקיים טקס חתימה מחדש על מסמך ההבנות עם ההתאחדות הישראלית.

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט1

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה בביקור במוזיאון יד ושם. טלי מאייר
"מחזק את הדאגה". גרמניה ביד ושם/טלי מאייר

מאוחר יותר ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים בה אמר הקפטן לואיס הולטבי: "ברור שקיווינו ליותר, אבל צריך לפרגן לשחקנים. נתנו הופעות טובות בשני המשחקים. איבדנו נקודה מול הולנד ועמדנו טוב נגד נבחרת ספרדית עם הגב לקיר, אבל האיכות שלהם הובילה לניצחון שהם היו ראויים לו. זו הייתה חוויה מצוינת לכולנו ואנחנו צריכים להוכיח במשחק נגד רוסיה שהיינו ראויים להיות כאן. נצטרך להחזיר על הכנסת האורחים הנפלאה בישראל. התמיכה של האוהדים פנטסטית".

הולטבי נשאל האם ההפסד לספרד הוא צעד אחורה לאחר ההצלחה של הקבוצות הגרמניות בליגת האלופות וענה: "אני לא חושב. יש בכדורגל הגרמני המון איכויות וגם בנבחרת הבוגרת רוב השחקנים בתחילת הקריירה. השחקנים המנוסים שלנו עדיין לא בני 30. נראה מה יהיה במונדיאל. באיירן ודורטמונד הוכיחו שאפשר לנצח את הספרדים. גם השחקנים שכאן ימשיכו לשחק ברמה גבוהה. יש פה בחורים עם פוטנצירל אדיר וקריירה מבטיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully