וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב תשבור את שיא ההעברות?

זידאן רמז: "מי שתרצה לקנות את גארת' בייל כנראה תצטרך לעשות זאת". הבלאנקוס שברו את השיא ארבע פעמים ברציפות

ריאל מדריד ממשיכה לחזר במרץ אחרי קשר טוטנהאם ונבחרת ווילס, גארת' בייל. הנשיא פלורנטינו פרס כבר הצהיר לפני כשבוע וחצי ש"בייל נולד לשחק בריאל מדריד" ועכשיו הגיע תורו של זינדין זידאן לפלרטט.

כוכב העבר הצרפתי משמש כמנהל הספורטיבי של הבלאנקוס ואחרי עזיבתו של ז'וזה מוריניו, הנשיא פרס הצהיר שהוא רוצה שזידאן יהיה אמון על בניית הקבוצה. "הדיבורים על בייל לא מפתיעים", אמר זיזו אמש, "אחרי עונה כמו זו שהייתה לו זה בלתי אפשרי לא לקשר אותו למועדונים הכי גדולים באירופה".

זינדין זידאן, מנהל ספורטיבי ריאל מדריד. Clive Rose, GettyImages
"בלתי אפשרי לא לקשר את בייל לקבוצות הכי גדולות". זידאן/GettyImages, Clive Rose

למרות הדיווחים על התקרבות של קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד עדיין לא מינתה מאמן חדש. לעומת זאת, מטרה מרכזית לרכש יש מזו תקופה ארוכה וזידאן הוסיף: "אם קבוצה כלשהי תפתה את טוטנהאם למכור את בייל, יהיה כרוך בזה הרבה כסף - אולי אפילו סכום שישבור את שיא ההעברות. יש כרגע ארבעה-חמישה מועדונים שמסוגלים לשבור את שיא ההעברות העולמי".

בייל בן ה-23, שהגיע לטוטנהאם מסאות'המפטון בשנת 2007, חווה עונת שיא שבמסגרתה הוא כבש 26 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות במדי התרנגולים. בנוסף, הוא נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג האנגלית.

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Ian Walton, GettyImages
זידאן טוען: "ארבעה-חמישה מועדונים בלבד יכולים לרכוש את בייל"/GettyImages, Ian Walton

כזכור, ההעברה היקרה בהיסטוריה הייתה שייכת לריאל מדריד, ששילמה למנצ'סטר יונייטד 80 מיליון ליש"ט על כריסטיאנו רונאלדו ב-2009. ההערכות הן שטוטנהאם תסכים למכור את בייל תמורת 85 מיליון.

אגב, ריאל שברה את השיא ארבע פעמים ברציפות: ב-2000 עם לואיס פיגו (כ-45 מיליון ליש"ט), ב-2001 עם זינדין זידאן (מעט פחות מ-65 מיליון יורו), ב-2009 עם קאקה (65 מיליון יורו) ובאותה שנה עם רונאלדו (80 מיליון ליש"ט = כ-93 מיליון יורו באותו זמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully