וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה את סן אנטוניו 84:103 והשוותה ל-1:1

ריצת 5:33 במחצית השנייה הובילה את ההיט לניצחון ולהשוואת סדרת גמר ה-NBA. מריו צ'אלמרס הוליך עם 19, לברון קלע 17

אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות ואולי חלק מהביטחון שלה עם הפסד במשחק הראשון של סדרת גמר ה-NBA, מיאמי חזרה הלילה (בין ראשון לשני) בגדול עם ניצחון מרשים 84:103 נגד סן אנטוניו במשחק מספר 2. שתי הקבוצות תנסנה לשבור שוויון במשחק מספר 3 שיתקיים בטקסס בלילה שבין שלישי לרביעי.

לברון מתלהב מהחסימה שלו, פופוביץ' מאשים את הטריו שלו

מריו צ'אלמרס, מיאמי היט. רויטרס
הגיבור של ההיט בהתקפה הלילה. צ'אלמרס/רויטרס

המשחק הלילה היה צמוד עד שמריו צ'אלמרס ולברון ג'יימס הוליכו ריצת 5:33 שנתנה לאלופה המכהנת ניצחון ראשון בסדרת הגמר של 2013. לברון החטיא 10 מתוך 13 הזריקות הראשונות שלו, אבל התאפס בזמן הנכון וסיים עם 17 נקודות (7 מ-17 מהשדה), 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות - אחת מהן בלתי נשכחת מול ניסיון הטבעה של טיאגו ספליטר. לא רע. יחד עם זאת, האיש של הקבוצה בהתקפה מפלורידה היה צ'אלמרס, שהוביל את אותה ריצה וסיים ערב מוצלח עם 19 נקודות.

הספרס עוד הובילו 61:62, אבל שם המשחק התמוסס להם בין הידיים. צ'אלמרס קלע שתי שלשות, ריי אלן הוסיף אחת וההיט פתחו במהרה יתרון דו ספרתי. ריצת 0:9 בפתיחת הרבע האחרון כבר הבטיחה לקבוצה הביתית את הניצחון ומנעה ממנה סופית את האפשרות להפסיד שני משחקים ברציפות לראשונה מזה חמישה חודשים.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
ערב קליעה לא מוצלח, אבל שורה סטטיסטית מכובדת. לברון/רויטרס

אלן שקלע שלוש שלשות, סיים עם 13 נקודות, כריס בוש הוסיף 12 נקודות ו-10 ריבאונדים ודווין וויד תרם 10 נקודות ו-6 אסיסטים. דני גרין הוביל את הספרס עם 17 נקודות וטוני פארקר קלע 13, אבל שאר שחקני החמישייה לא תפקדו בהתקפה. טים דאנקן (11 ריבאונדים) השליך 3 מ-13 בדרך ל-9 נקודות וגם קאווי לאונרד (14) ריבאונדים לא ירצה לזכור את הלילה עם 9 נקודות משלו 4 מ-12 מהשדה.

הספרס שהשוו שיא במשחק הראשון עם 4 איבודים בלבד, איבדו הלילה 16 כדורים שהובילו ל-19 נקודות של ההיט - בדיוק ההבדל בין שתי הקבוצות גם על לוח התוצאות. מיאמי לעומתם, שמרה על ריכוז, איבדה 6 כדורים בלבד וניצחה למרות נחיתות 44:36 בריבאונד.

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
הספרס הובילו 61:62 ואז נעלמו. ג'ינובילי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully