וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנה השליטה החדש במכבי תל אביב: דיץ ואשכנזי הצטרפו

9.6.2013 / 21:33

שני האמריקאים יחזיקו ב-27.5 אחוז מהבעלות. דיץ: "מרגיש מחויב להמשיך במסורת". אשכנזי: "גאה לתת בחזרה"

מכבי תל אביב השלימה הערב (ראשון) את שינוי מבנה הבעלות במועדון. ריצ'ארד דיץ ובן אשכנזי, שניהם אזרחי ארצות הברית, הצטרפו ויחזיקו ב-27.5 אחוז ממניות המועדון (דיץ 17.5, אשכנזי 10), שיירדו באופן יחסי ממחזיקי המניות כיום. עם השלמת העסקה ייראה מבנה האחזקות כך: רקנאטי ופרדמן 29 אחוז כל אחד, דיץ 17.5, מזרחי 14.5 ואשכנזי 10.

"הכנסת שותפים נוספים מאפשרת להרחיב את בסיס השותפות", נמסר מקבוצות פדרמן, רקנאטי ומזרחי, "ולהמשיך את המדיניות – להצעיר את ההנהלה והבעלים מתוך ראייה ארוכת טווח". יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי: "זהו נדבך נוסף בחוסן ובאיתנות הכלכלית של המועדון. דיץ ואשכנזי הם צעירים ציונים, ששותפים לאותו חזון ארוך טווח של הבעלים הקיימים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אהבה ממבט ראשון". דיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריצ'ארד דיץ מסר: "אני אוהד כדורסל מגיל שלוש, ומכבי תל אביב הייתה מבחינתי אהבה ממבט ראשון. אני מאושר להצטרף לקבוצת הבעלים שמובילה את מכבי לרמה מדהימה של הצלחה – בישראל ובעולם. אני מרגיש מחויב, כמו כל יתר הצוות, להמשיך את המסורת היפה שלה". בן אשכנזי: "מגיל ילדות, אז עוד גרתי בישראל, הלכתי למשחקים של מכבי ואולסי פרי היה אחד האלילים שלי. מכבי היא אחד הסמלים היהודיים הכי חזקים בעולם. אני מרגיש שהקבוצה הזו נתנה כל כך הרבה, ועכשיו אני גאה, דרך השותפות שלי במכבי, לתת בחזרה לקבוצה ולמדינה שאני כל כך אוהב. זו התגשמות של חלום".

דיץ, בן 47, הוא מייסד ונשיא VR CAPITAL GROUP, חברת ניהול נכסים שהוקמה ב-1998. הוא גדל בוושינגטון הבירה, חי בניו יורק ובמוסקבה ובקרוב יעבור עם משפחתו ללונדון. אשכנזי, בן 44, עומד בראש חברת ASHKENAZY ACQUITION הממוקמת בניו יורק ומתמחה בנדל"ן לקמעונאות, משרדים ומגורים בארצות הברית ובקנדה. הוא מתגורר במנהטן.

כבר במרץ פרסמנו על המו"מ לצירוף בעלים חדשים למועדון

מכבי חיפה תפגוש את מכבי תל אביב במשחק האליפות

כדורסל בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מכבי היא אחד הסמלים היהודיים הכי חזקים בעולם". בן אשכנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully