וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "מוריניו גרם נזק לכדורגל הספרדי"

קשר ברצלונה הצטרף למתקפה: "עשה יותר רע מטוב. לא רוצה לדבר על האיש הזה", והוסיף: "הייתה לנו עונה מיוחדת"

המתקפה על ז'וזה מוריניו בספרד נמשכת. המאמן היוצא של ריאל מדריד ממשיך לספוג אש, הפעם מצידו של קשר ברצלונה, אינייסטה. "צריך להסתכל על העובדות. מוריניו גרם נזק לכדורגל הספרדי ובסך הכול הכללי עשה יותר רע מטוב. אבל אני לא רוצה לדבר על האיש הזה. אז ברשותכם, בואו נסתפק בדברים האלה", צוטט הקשר בראיון לעיתון "אל פאיס".

הדברים של אינייסטה מצטרפים ללא מעט התבטאויות פומביות של אנשי כדורגל ופרשנים שהיללו את עזיבה של "המיוחד" לצ'לסי אחרי שלוש שנים בברנבאו. למשל, סגן נשיא ברצלונה קרלס וילארבוי אמר לאחרונה: "עכשיו אני כבר יכול להגיד, מוריניו היה פגע רע. הוא יצר אווירה שלילית, העזיבה שלו תעשה טוב לכדורגל הספרדי".

העזיבה של המאמן הפורטוגלי לוותה בטונים צורמים. במשך כל העונה סבל ממערכת יחסים עכורה עם כוכביו ועם אנשי התקשורת במדריד. מוריניו עצמו אמר לאחר החזרה לסטמפורד ברידג': "בקריירה שלי בכדורגל היו לי שתי תשוקות גדולות: צ'לסי ואינטר". בנוסף, ביקר בימים האחרונים בפומבי את כריסטיאנו רונאלדו, פפה ואיקר קסיאס.

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה מאוכזב. GettyImages
"אסור לזרוק מה שעשינו". אינייסטה/GettyImages

ובחזרה לאינייסטה. הקשר דיבר גם על העונה של ברצלונה ואמר: "אני יודע שהרבה אנשים מחכים שהמעגל שלנו ייסגר, אבל אנחנו עדיין בחיים. הסיבוכים במהלך העונה הפכו אותה למיוחדת. לא קל להסתדר ללא מאמן במשך חודשים וזה מסבך את חיי היומיום". על ההדחה מליגת האלופות אמר: "אסור לזרוק מה שעשינו בגלל מפגש שלא הגענו אליו במצב הכי טוב".

לקראת גביע הקונפדרציות אמר אינייסטה: "אנחנו מתעצלים לשחק עם הנבחרת בברזיל? השתגעתם? יש לנו הרבה מוטיבציה לנסות ולזכות בתואר שהמדינה שלנו לא זכתה בו. אנחנו אלופי העולם, יש לנו מחויבות ואנחנו צריכים לגשת לטורניר בגאווה ולעשות מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully