וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ה: "אנשים חושבים שהיה קל, אבל היינו במיטבנו"

מאמן איטליה מרוצה אחרי ה-0:4 על ישראל: "השגנו את המטרה הראשונה". גם נורבגיה חגגה: "הדרך שלנו פשוט מדהימה"

בעוד נבחרת ישראל הצעירה התפרקה אמש (שבת) על כר הדשא של בלומפילד, הנבחרת שמנגד, האזוריני מאיטליה, חגגו 0:4 ענק ומקום בחצי הגמר.

חדשות מרגיעות הגיעו למחנה האיטלקי מכיוונו של לורנצו אינסינייה. הקשר הנהדר, שתוקל על ידי אייל גולסה במחצית הראשונה, נאלץ לנטוש את המשחק ופונה לבדיקות בבית החולים כשהוא דומע. אלא שבמהלך הלילה הוסרו החששות לגבי פציעה רצינית יותר והוא סובל מחבלה בלבד. נראה שהמאמן דביס מנג'ה ייאפשר לו מנוחה מול נורבגיה במשחק האחרון של הבית וישמור אותו לחצי הגמר.

שידורי יורו 2013 בספורט 1

לורנצו אינסינייה שחקן נבחרת איטליה הצעירה, יורו 2013. מגד גוזני
נראה שהוא יהיה בסדר. אינסינייה/מגד גוזני

מנג'ה אמר בסיום: "אנשים אולי חושבים שהמשחק מול ישראל היה קל, אבל היינו צריכים להיות במיטבנו כדי להשיג תוצאה כזו. העובדה שעלינו לחצי הגמר כבר אחרי שני משחקים היא נהדרת. השגנו את המטרה הראשונה, עכשיו אנחנו חושבים קדימה".

מנולו גביאדיני, שכבש צמד נהדר, הוסיף: "אנחנו רוצים לזכות בטורניר. לחלוץ תמיד חשוב לכבוש ובהתחשב בעובדה שזה היה משחק קריטי, זה חשוב עוד יותר".

גם התקשורת האיטלקית התעוררה לאור הצלחת הנבחרת: "מחיאות כפיים לבייבי איטליה", קראה הכותרת של ה"גאזטה דלו ספורט", בעוד ב"ראי ספורט" נכתב: "פוקר של האזוריני בישראל".

מאמן נבחרת איטליה הצעירה דביס מנג'ה. ברני ארדוב
בינתיים הוא מרוצה. מנג'ה/ברני ארדוב

גם בנורבגיה חגגו עלייה, אחרי ה-1:3 הענק על אנגליה. ג'ו אינגה ברגט, שכבש את השער השני והיפהפה, התרגש: "רוח הלחימה שלנו והדרך בה ניצחנו היו פשוט מדהימות. זה ניצחון ענק עבורנו. כבשתי שער נהדר, לפעמים אתה יודע שזה ייכנס ברגע שאתה בועט".

איטליה בחצי הגמר אחרי 0:4 על ישראל

גם נורבגיה בדרך עם 1:3 גדול על אנגליה

יורו 2013 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully