וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה הארכת חוזה, כליבאת סירב

9.6.2013 / 10:14

השחקן שמסיים חוזה: "אם אני לא בתוכניות, אעזוב". ברוז' עדיין מעוניינת בגולסה, ברומניה דווח: המו"מ עם יוניצה פוצץ

במכבי חיפה חוששים שההרחקה של אייל גולסה אמש (שבת) מהמשחק של הנבחרת הצעירה מול איטליה, תפגע בסיכויים למכור אותו לאירופה בקיץ. נציגי קלאב ברוז', הקבוצה היחידה ששוחחה עם נציגיו עד כה, צפו במשחק אתמול ועקבו אחר השחקן. בסביבתו של הקשר מאמינים שהעובדה שהשחקן סיים את הקמפיין בצורה הזו לא תפגע בו. "הבלגים רואים אותו כבר שנתיים, אז אין סיבה שישפטו אותו לפי משחק אחד", אמרו.

החלוץ דינו אנדלובו יגיע במהלך השבוע לשיחה עם אריק בנאדו ובה בקבוצה אמורים להבהיר לו כי מחפשים חלוץ זר. בשלב זה לחיפה יש חמישה זרים, לא כולל דניאל הייבר שיושאל לקבוצה אחרת. בנאדו רוצה להחתים עוד קשר וחלוץ, והמשמעות היא שגם אנדריי פיליאבסקי אמור לעזוב. בחיפה שוקלים להוריד את תג המחיר שלו, שני מיליון יורו, כדי לזרז את מכירתו. גורם במועדון הבהיר הבוקר: "הכל תלוי בבדיקה של אנדלובו. אם נמצא חלוץ זר, כנראה שהוא יעזוב".

אייל גולסה ישראל הצעירה מול אלסנדרו פלורנצי איטליה הצעירה. ברני ארדוב
גולסה/ברני ארדוב

אימוני הקבוצה יפתחו בשבוע הבא וכל השחקנים שטרם הגיעו להסדר עם מכבי חיפה לגבי עזיבתם יופיעו לאימונים. בשלב זה, אריק בנאדו רוצה שאלון תורג'מן יתייצב לפתיחת האימונים אך החלוץ לא מעוניין להמשיך אם לא יתחרה על חולצת ההרכב. סוגיה מעניינת נרשמה בגזרת מוחמד כליבאת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה החליטה לזמן את סינטאיהו סלליך לפתיחת האימונים והשאירה את מוחמד גדיר מחוץ לתוכניות. כעת מתברר כי הירוקים זימנו את כליבאת לפגישה לאחר היורו והבהירה כי תציע לו הארכת חוזה. השחקן הבהיר: "אם אני לא בתוכניות, לא אחתום על הארכת חוזה ואעזוב את המועדון לצמיתות. אחתום רק אם תבהירו שאני בתוכניות לעונה הבאה". כרגע, לאור זימון סלליך, נראה כי בנאדו יוותר על שחקן כנף נוסף, למרות שהשניים משחקים בעמדות שונות.

נציגי החלוץ ג'רמי בוקילה אמרו אתמול כי למרות הקשיים במשא ומתן עימו עדיין לא אמרו נואש. אריק בנאדו רוצה מאוד את השחקן וכבר נתן אור ירוק להחתמתו. כרגע נראה כי הסיכויים לסיכום עימו נמוכים. במועדון הבהירו כי לא יחזרו לשולחן המשא ומתן עם איתי שכטר כל עוד הוא מנהל מגעים מתקדמים עם הפועל תל אביב. אלעד גבאי אמור לחתום סופית השבוע על חוזה לארבע שנים. עד כה הגיעו הצדדים לסיכום בעל פה בלבד וטרם נחתם זכרון דברים.

אלון חרזי טרם סיכם בנצרת עילית ובסביבתו טוענים כי ייתכן שלא יאמן שם בעונה הבאה. לחרזי הוצעו מספר חלופות – אימון קבוצת נערים בחיפה או אימון קבוצה אחרת בליגת המשנה.

התקשורת הרומנית מדווחת הבוקר כי חיפה ניהלה מגעים עם החלוץ אלכסנדרו יוניצה, אולם המשא ומתן פוצץ. הרומני בן ה-23 מראפיד בוקרשט, שבעברו שיחק בקלן, דרש על פי הדיווח שכר חודשי של 25 אלף יורו ומענק חתימה בגובה 100 אלף יורו.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה מוחמד כליבאת (שמאל). ברני ארדוב
"אחתום רק אם תבהירו שאני בתוכניות לעונה הבאה". כליבאת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully