וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מו"מ נפתח עם הבלם טאדאס קיאנסקאס

9.6.2013 / 8:29

המאמן שלומי דורה, שבחן את השחקן במדי נבחרת ליטא, החליט כי הוא מעוניין בו. עמרי קנדה הוצג בטקס של מחלקת הנוער

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות קדחתניות לקראת העונה הבאה ואחרי שבימים האחרונים כבר החתימה שני שחקנים בדמות החלוץ הזר מרקו פאישאו והמגן הישראלי עמרי קנדה, פתחה כעת הקבוצה במו"מ עם הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס.

מאמנה החדש של חיפה, שלומי דורה, נסע בסוף השבוע לצפות בבלם במשחק בין נבחרות ליטא ויוון ובסיומו, הוא החליט כי הוא מעוניין בקיאנסקאס, מה שנתן את האות לפתיחת השיח בין הצדדים.

שחקני נבחרת ליטא, טאדאס קיאנסקאס (ימין), מינדאוגאס פאנקה. GettyImages
קיאנסקאס/GettyImages

בחיפה מקווים מאוד להגיע לסיכום מהיר עם הליטאי ולהשלים בכך את חוליית ההגנה לקראת העונה הבאה, כאשר זו תכלול את אושרי רואש, שטרם סיכם אך צפוי לחתום לעונה נוספת, קנדה שהצטרף לשנתיים ועמיר נוסבאום, שסיכם לעונה וממתין לחתימה הרשמית של הבעלים יואב כץ על החוזה שלו. בנוסף, דורה צפוי לצרף שחקנים בעמדות המגנים ובלם נוסף, על מנת שאלה יהוו חלופות על הספסל.

קנדה, שחתם על חוזהו אמש (שבת), הגיע בשעות הערב לטקס סיום העונה של מחלקת הנוער והוצג רשמית בפני 400 שחקני המחלקה, ההורים ואוהדים שהגיעו לאירוע. המגן זכה לקבלת פנים חמה במיוחד.

מלבד הצגתו של קנדה, בקבוצה ציינו את השחקנים המצטיינים בכל קבוצה, חילקו גביעים לילדי המחלקה וכן זכו לאירוח מפואר באולמי דאור. המנכ"ל אפריים גבאי בירך את השחקנים, כאשר גם הבעלים כץ שלח הודעה מוקלטת ממקום מושבו בארצות הברית. הסמנכ"ל רון פלדהיים זכה לתשבוחות מצד אנשי המועדון בטקס על ארגון האירוע המכובד, שמשך אליו מאות של אנשים והדגיש לטענתם את הפוטנציאל הגדול של המועדון בכלל והמחלקה בפרט.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully