וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי: ראש משולש

לוכדי הנחשים, סאן אנד ניקה ויהלומי ביצ'אצ'י בראש טבלת ליגת קורונה פוצ'יוולי בתום שני מחזורים לאחר ניצחון במחזור השני

המחזור השני של ליגת קורונה פוצ'יוולי לא המשיך את הרמה הגבוהה מהמחזור הראשון, אלא עלה עליה בכמה דרגות וסיפק משחקים מרהיבים עם עולה חדשה לליגה שמתחה את אחת הטוענות העיקריות לכתר, עם כרטיס אדום לילד הפלא מאור קנדיל שאיבד עשתונות במשחק הפסד דרמטי ועם הצהרת כוונות ברורה של מתי פול ואמיר זוהר (קבוצת סאן אנד ניקה) - הם הולכים לאליפות ושום דבר פחות מזה לא יספק אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבד עשתונות. קנדיל עם מיכאלשווילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחק המרכזי של המחזור פגשו "סאן אנד ניקה" הקבוצה בה משחק מתי פול את הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, האלופה היוצאת קבוצת "נגב אילת". במשחק שהתעלה לרמה וירטואוזית מרהיבה, ניצחו "סאן אנד ניקה" 0:2. בתצוגת פוציוולי מרהיבה סימן מתי פול את המטרה לעונה הנוכחית – אליפות ליגת קורונה עם קבוצה נוספת.

"לוכדי הנחשים" של דודו טובי והברזילאי דייגו מראדונה דה סילבה, שהיה בעונה שעברה שותפו של מתי פול בקבוצת "נגב אילת", ומכאן שגם הוא אלוף ליגת קורונה פוצ'יוולי בשנים 2011 ו-2012 פגשו את העולה החדשה, קבוצת "הברווזים". הברווזים מביאים עימם הרבה קהל אוהד ורועש, קהל שהצליח לסחוף את הקבוצה למפגן מרשים ואיכותי שלרגע נראה היה שיצליח להביך את "לוכדי הנחשים" של מראדונה וטובי. לאחר מערכה מותחת שהסתיימה בתוצאה 16:18 התעשתו "לוכדי הנחשים" וניצחו בתוצאה 11:18 את המערכה השנייה, ניצחו את המשחק ונותרו בלתי מנוצחים עד כה.

במשחק נוסף שהתעלה לרמה שלא תבייש משחק גמר של כל ליגת פוצ'יוולי בעולם, נפגשו "תל יה אירועים" בה משחק ילד הפלא מאור קנדיל (השחקן השני בקבוצה הוא כוכב עספור שלום מיכאלשווילי) עם "אריות גורדון" של עומרי כוהן ויוסי גולן. אחרי מערכה צמודה ומותחת בה ניצחו "אריות גורדון" בתוצאה 17:19, הפתיעו האריות את "תל יה אירועים" במערכה שנייה ומוחצת בה ניצחו 11:18. במהלך המערכה איבד מאור קנדיל הצעיר את עשתונותיו, בעט את הכדור בכעס למרחק רב וקיבל כרטיס אדום.

תוצאות נוספות: יהלומי ביצ'אצ'י (דה סילבה ובר-חי) הצטרפה לסאן אנד ניקה, ונותרה בלתי מנוצחת אף היא כאשר ניצחה בתוצאה 0:2 את גאולה יונייטד (פלאש וישעיה) שתמשיך לחפש ניצחון ראשון במחזור הבא. ולדה חייה (בר אילן ולוי) ניצחה 1:2את סנטוס (ליטבק וחלד) בקרב בין שתי מפסידות מהמחזור הראשון והתירה את סנטוס ללא ניצחון עד כה. ובקרב נוסף בין שתי מפסידות מהמחזור הראשון ניצחה "יהלומי גורדון" (עפגין ומשה) את "בר והולך" (קדישאי ואמסלם) בתוצאה 0:2.

המחזור הבא של ליגת קורונה פוצ'יוולי יתקיים בעוד שבוע, יום שבת 15.6, שעה 15:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully