וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.6

האיחוד המרגש של אבידל וגווארדיולה בדרך? ההחלטה של דורטמונד לגבי לבנדובסקי, מנצ'סטר סיטי מתכננת הצעה על די מריה, ארסנל במרדף אחרי היגואין

העברות

* לבנטה החתימה את האוסטרי אנדראס איבנשיץ ממיינץ על חוזה לשלוש שנים.

* אלקמאר השלימה את החתמתו של שחקן ההגנה יאן וויטנס בהעברה חופשית מאוטרכט.

* רד בול זלצבורג החתימה את השוער ההונגרי פטר גולאשי שהיה שייך לליברפול.

שחקן ריאל מדריד, אנחל די מריה. רויטרס
30 מיליון יורו בדרך לסיטי? אנחל די מריה/רויטרס

שמועות

* דיווח בגרמניה: דורטמונד לא תאפשר לרוברט לבנדובסקי לעבור לבאיירן מינכן. יו"ר הקבוצה האנס יואכים ואטצקה לבילד: "לבנדובסקי לא יעבור לבאיירן ב-2013, וזה סופי". המנהל הספורטיבי מיכאל זורק לקיקר: "אמרנו לשחקן ולסוכנו שלא נאפשר מעבר לבאיירן".

* נשיא ריאל מדריד פלורנטיסו פרס מבטיח: "הכוונה שלי, של כריסטיאנו רונאלדו ושל אוהדי ריאל מדריד היא שהוא יישאר כאן עוד שנים רבות. אנחנו תמיד מדברים איתו, ואין לי שום ספק שהוא רוצה להישאר. הוא השחקן הטוב בעולם".

* אריק אבידל ופפ גווארדיולה בדרך לאיחוד מרגש בבאיירן מינכן? המגן, ששוחרר מברצלונה, אמר: "גווארדיולה מכיר את המצב שלי והוא מאוד רוצה שאהיה בקבוצה שלו".

* ניקלאס בנדטנר טען כי "חמש או שש קבוצות" מנהלות איתו שיחות והוא מקווה להשלים עזיבה רשמית מארסנל כבר בתקופה הקרובה.

* "הדיילי מייל" מפרסם כי ארסנל תנסה לרכוש לא פחות משלושה שחקנים מובילים כבר בימים הקרובים - גונסאלו היגואין מריאל מדריד, אילקאי גונדואן מבורוסיה דורטמונד ולארס בנדר מבאייר לברקוזן, כל זאת תמורת 72 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי לא עוצרת. "המירור" טוען כי הקבוצה תגיש הצעה של 30 מיליון יורו על קשרה הארגנטינאי של ריאל מדריד, אנחל די מריה.

* עוד מפרסם "המירור" כי טוטנהאם הצטרפה לבורוסיה דורטמונד במירוץ אחר הקשר ההתקפי הברזילאי בן ה-20 של אתלטיקו מיניירו ברנרד. כמו כן תנסה טוטנהאם לצרף את שחקן הכנף של פולהאם אלכס קאקניקליץ'.

* הג'נרל מנג'ר של לברקוזן, מיכאל רשקה, אמר שקווין דה ברוין לא צפוי להגיע לקבוצתו, שכן הוא בתוכניות של ז'וזה מוריניו וצ'לסי לעונה הבאה. גם אנדרה שרלה עושה את דרכו לסטמפורד ברידג'.

ווילפרד בוני, ויטסה ארנהיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
יגיע לווסטהאם במקום אנדי קארול? ווילפרד בוני/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

* "הטלגרף" מספר כי ווסטהאם חוששת שעסקת אנדי קארול לא תצא לפועל ושוקלת להציע 12 מיליון יורו על חלוצה של ויטסה ארנהיים ווילפרד בוני.

* דיווחים באנגליה טוענים כי צ'לסי עקפה את מנצ'סטר יונייטד בנסיונות לצרף את שחקנה הצרפתי של פורטו אליקים מנגלה.

* לורן בלאן התראיין ל"לה פרובאנס" ואמר: "אני רוצה לחזור לאמן, אך אין שום דבר רציני כעת", ובכך הכחיש את השמועות על כך שיאמן את רומא.

* "טוטוספורט" טוען כי רומא הגישה הצעה של 6.5 מיליון יורו לאודינזה על המגן המרוקאי מהדי באנאטיה.

* סטבן יובטיץ, חלוצה המונטנגרי של פיורנטינה, התראיין ל"גזטה דלו ספורט" ואמר כי יעזוב את הקבוצה והוא מנהל מגעים עם יובנטוס.

* שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר דניס אירווין משוכנע שססק פברגאס נמצא בראש הרשימה של השדים האדומים לקיץ הקרוב. "העסקה הזו תתבצע בקלות", העריך אירווין, שאגב לפני שנה היה בין הראשונים שטענו שרובין ואן פרסי בדרך להצטרף ליונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully