וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בצרפת: נאנטר זכתה באליפות ראשונה בתולדותיה

הקבוצה הקטנה מפרברי פריס גברה 77:83 על סטרסבורג והשלימה זכייה באליפות, אחרי שבקושי העפילה לפלייאוף

סנסציה בצרפת: נאנטר הקטנטנה זכתה הערב (שבת) באליפות ראשונה בתולדותיה לאחר ניצחון 77:83 על סטרסבורג הפייבוריטית, שסגר עבורה 1:3 בסדרת הגמר. הקבוצה שמגיעה מפרבר בפריס השלימה עונה חלומית ומדהימה ולאחר שהעפילה גם לגמר הגביע וירדה ממנו מנוצחת, הפעם הגשימה את החלום ותקבל את הזכות להשתתף ביורוליג בעונה הבאה החל משלב הבתים.

ערב פתיחת הפלייאוף, נאנטר שסיימה את העונה הסדירה רק במקום השמיני (אליו עלתה רק בתום דרמה במחזור הסיום) סומנה כמי שתודח ברבע הגמר בקלות על ידי גראבלין, שסיימה את העונה במקום הראשון. אלא שאז החל המסע המופלא של הקבוצה הקטנה, שניצחה 1:2 בסדרה, לא נעצרה גם עם 0:2 על שאלון בחצי הגמר וכעת, כאמור, גם בגמר.

שחקן קאנטו דייויד לייטי מול שחקן פנרבחצ'ה/אולקר אמיר פרלדזיץ'. רויטרס
סנסציה. דייויד לייטי/רויטרס

לאחר שמונה עונות בהן האליפות בצרפת הוכרעה במשחק אחד באולם ברסי שבפריס, העונה עברו למתכונת של סדרה, ולפחות בפתיחתה היה נראה שסטרסבורג החזקה יותר היא אכן זו שתזכה בתואר. המשחק הראשון בסדרה הסתיים ב-55:89 מוחץ ומהדהד לסטרסבורג, אך נאנטר הדהימה בדרך לשלושה ניצחונות רצופים ולזכייה באליפות. אחרי שגנבה את יתרון הביתיות במשחק השני, נאנטר רצתה לחגוג לעיני הקהל הביתי ועשתה זאת, למרות ריצה של 9:19 לסטרסבורג בפתיחה. נאנטר עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, סטרסבורג התקרבה שוב אך לא הצליחה להפוך את התוצאה, ונאנטר חגגה אליפות מדהימה בסיום.

דייויד לייטי, שנבחר ל-MVP של סדרת הגמר, הוליך את נאנטר עם 21 נקודות, ז'רמי נז'ולי הוסיף 17 וכריס וורן הותיק הוסיף 13. רומיין דופור (19 נקודות) וריקרדו גריר (15) לא הושיעו את סטרסבורג.

  • עוד באותו נושא:
  • נאנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully