וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו רודריגס: "חיכינו לרגע הזה כל העונה"

גארד ריאל מוכן לפתיחת סדרת הגמר מול ברצלונה (א', 13:40, ספורט 2) ומתכנן נקמה. ברצלונה שוב תהרוס את התוכניות?

הסדרה בין פנאתיינקוס לאולימפיאקוס ביוון כבר יצאה לדרך ומחר (ראשון, 13:40, ישיר בספורט 2) תיפתח סדרה מרתקת נוספת בין שתי יריבות מושבעות: ברצלונה וריאל מדריד. שתי היריבות המרות תפתחנה את סדרת הגמר בספרד במשחק אותו תארח ריאל בבירה, ותקווה לפתוח ברגל ימין בדרך לאליפות ראשונה מאז 2007.

הבלאנקוס מגיעים לסדרה במצב רוח מרומם, ושואבים עידוד מהמפגשים האחרונים עם הקטלאנים. השתיים נפגשו לאחרונה בפיינל פור היורוליג, אז הלבנים היו עדיפים וניצחו בדרך לגמר. בהתמודדות האחרונה בין השתיים בליגה גם כן יצאה ריאל כשידה על העליונה.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
ריאל שוב רוצה להיות מוכתרת לאלופה. סרחיו רודריגס/GettyImages

מאידך, החבורה של פבלו לאסו עדיין זוכרת היטב את סדרת הגמר בעונה שעברה - אז כבר הוליכה 1:2 אך נשנקה ברגע האמת והפסידה שוב את האליפות. העונה הבלאנקוס בהחלט נראים כפייבוריטים, ומחפשים את הזכייה ה-31 באליפות ספרד. ברצלונה קבעה שיא חדש כשסגרה מול גראן קנאריה העפלה שביעית ברצף לגמר הפלייאוף, ותרצה את האליפות ה-17 שלה.

סרחיו רודריגס כבר מחפש נקמה בברצלונה על הסדרה בעונה שעברה: "אנחנו מאוד רוצים לזכות באליפות. הצבנו את זה לעצמנו כמטרה, ועכשיו אנחנו הולכים להשיג את זה. חיכינו לרגע הזה הרבה מאוד זמן. היינו יציבים לאורך כל העונה והובלנו את הליגה, זה מגיע לנו".

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
שוב יהרסו את המסיבה לריאל? חואן קרלוס נבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully