וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ישראל ניצחה את מקדוניה 56:72 במוק' יורובאסקט

ג'ניפר פליישר להטה עם 17 נק' ו-17 ריב' ונבחרת ישראל רשמה ניצחון שני, שמקרב אותה לראש בית טורניר ההזדמנות הראשונה

נבחרת הנשים של ישראל התייצבה הערב (שבת) בקריית מנחם שברמלה למשחק השני בטורניר מוקדמות היורובאסקט, וניצחה את מקדוניה 56:72. ארבע שחקניות בדאבל-דאבל הוליכו את הנבחרת כשמעל כולן בלטה ג'ניפר פליישר עם ערב גדול של 17 נקודות ו-17 ריבאונדים. הניצחון השני בטורניר ההזדמנות הראשונה של מוקדמות היורובאסקט מעמיד את הנבחרת בעמדת זינוק טובה לראשות הבית. ביום ראשון תתמודד נבחרת ישראל נגד פורטוגל בשעה 18:00.

שי דורון, ג'ניפר פליישר שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל נשים. קובי אליהו
דחפו את הנבחרת קדימה. שי דורון וג'ניפר פליישר/קובי אליהו

מחצית ראשונה

החמישייה של הנבחרת כללה את קטיה לויצקי, נועה גנור, לירון כהן, שי דורון ומיכל אפשטיין. המקדוניות פתחו עם מוניקה גברילוסקה, סלביקה דימובסקה, קרייסי גיבנס, אלנה ראדנקוביץ' ואנג'ליקה מיטרסינוביק.

הנבחרת קיבלה נקודות מדורון, לויצקי וגנור בפתיחה, כשגיבנס הייתה הכתובת בהתקפה המקדונית. האורחות הידקו את ההגנה, וישראל התקשתה מול הפיזיות של המקדוניות, שקלעו מאזור הצבע 12 מתוך 14 הנקודות הראשונות שלהן. בתום הרבע הראשון הוליכו המקדוניות 14:19.

הנבחרת עלתה בטירוף לרבע השני, וריצת 2:12 שכללה נקודות של לירון כהן וג'ניפר פליישר העלתה אותה ליתרון 21:26. הספסל הישראלי תרם 9 נקודות עד אמצע הרבע, לויצקי הורידה ריבאונדים, פליישר להטה והנבחרת כפתה קצב מהיר על האורחות, שהסתמכו רק על גיבנס בהתקפה. נעמה שפיר וקטיה אברמזון סייעו לנבחרת ששמרה על יתרונה והוליכה במחצית 31:40. שי דורון הוליכה את קלעיות הנבחרת בשני הרבעים הראשונים עם 12 נקודות, פליישר תרמה 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. גיבנס הוליכה את המקדוניות עם 16 ו-6 ריבאונדים.

לירון כהן קפטנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
הניעה את ההתקפה. לירון כהן/מגד גוזני

מחצית שנייה

המקדוניות פתחו את הרבע השלישי עם שלשה של גברילוסקה, והנבחרת הגיבה בריצת 0:6. פליישר המשיכה ביכולת הטובה ולחמה מתחת לסלים, לירון כהן הניעה היטב את ההתקפה וישראל שמרה על פער דו-ספרתי. גיבנס המשיכה לעשות צרות להגנה הישראלית והורידה למינוס 6, אבל פליישר דאגה שהמקדוניות לא יתקרבו. 1:14 לסוף הרבע, במהלך מאבק על כדור חוזר נפגעה ראדנקוביץ' המקדונית בראשה ונזקקה לטיפול על הפרקט. לאחר מספר דקות היא קמה, והקהל ברמלה הפגין ספורטיביות ומחא לה כף. בסיום הרבע הוליכה ישראל 45:55.

הרבע הרביעי נפתח בשלשה של לירון כהן. המקדוניות לא הצליחו להתמודד עם פליישר וריצת 4:13 הגדילה את הפער והפכה את הדקות האחרונות לגארבג' טיים. בסיום ישראל ניצחה 56:72.

קלעו לישראל: ג'ניפר פליישר 17 נקודות ו-17 ריבאונדים, שי דורון 16, לירון כהן 12 ו-7 אסיסטים, קטיה לויצקי 11, מיכל אפשטיין 6, קטיה אברמזון 4, נוער גנור, שירן צעירי ודניאלה דיאמנט 2 כל אחת, כן שותפה נעמה שפיר.

קלעו למקדוניה: קרייסי גיבנס 25 נקודות, סלביקה דימובסקה 11, אלנה ראדנקוביץ' 6, אנג'ליקה מיטרסינוביק 5, מוניקה גברילוסקה 3, אלכסנדרה איבאנובה, אנה טנטרובסקה ודראגנה יולוביק 2 כל אחת.

קטיה לויצקי שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
לויצקי/מגד גוזני

מאמן הנבחרת אלי רבי אמר בסיום: "אנחנו משחקנים בלי כוח עזר, אמריקאיות או זרות, הכול על הכתפיים של השחקניות והן עושות מאמצים, כל הכבוד להן". לירון כהן: "שיחקנו כדורסל יפה, ארבע שחקניות סיימו בדאבל-פיגרס, בעיקר נהנינו היום. עייפות? זה לא משנה. כולן שיחקו ויודעות שזה טורניר קצר ואינטנסיבי". קטיה לויצקי: "אני מקווה שנשחק כך גם נגד פורטוגל, נקווה שנמשיך במומנטום החיובי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully