וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לקבוצה גדולה אסור להיראות כמו ריאל של מוריניו"

קשר ברצלונה תוקף את המיוחד אחרי שזה עזב: "אני לא אוהב את הסגנון שלו, אין לו פילוסופיה והוא לא השאיר שום מורשת"

שלוש שנים אימן ז'וזה מוריניו את ריאל מדריד וביריבה הגדולה ברצלונה מאוד מרוצים שזה נגמר. לאורך התקופה שלו בסנטיאגו ברנבאו, המיוחד לא בחל באמצעים בניסיונו להביא את הבלאנקוס לשוויון מול הקטאלנים וכעת, אחרי שהוא עזב את ספרד ושב לצ'לסי, נפרדים ממנו כוכבי ברצלונה בשמחה גדולה.

"אני לא רוצה שאנשים יחשבו שאני תמיד תוקף את מוריניו, כי זו לא הכוונה שלי, אבל ברור לכולם שאני לא אוהב את סוג הכדורגל שהוא מביא למגרש", אמר צ'אבי, אחד הסמלים הגדולים ביותר של ברצלונה, בראיון לעיתון הקטאלני "ספורט".

צ'אבי שחקן ברצלונה חוגג שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
לא אישי? צ'אבי/GettyImages

קשר נבחרת ספרד המשיך: "לעומת זאת, את הגלאטיקוס של ריאל מאוד נהניתי לראות משחקים. זידאן, רוברטו קרלוס, הייתה להם שיטה, הם היו מדהימים ושלטו לחלוטין במגרש. היית פשוט צריך להשלים עם העובדה שהם יותר טובים ממך, כמו ריאל של בוטרגניו ו'חמישיית העיט'. קבוצות אדירות, עם פילוסופית משחק ברורה ובלתי שטויות. לריאל של מוריניו לא היה שום דבר מכל זה, הוא לא השאיר שם שום מורשת לעתיד".

בשלב זה, צ'אבי עבר למתקפה חזיתית: "אנחנו בברצלונה לא משאירים את הדשא יבש בכוונה כדי שהכדור לא יוכל לזוז וגם לא נותנים 30 אלף בעיטות ברגליים של היריבים או מנסים לחמם את המשחק בכוונה. לא היינו כאלה גם כשריאל הייתה יותר טובה מאיתנו. ניצחנו, הפסדנו, אבל תמיד תחת אותה פילוסופיה של משחק. התוצאה חשובה, אבל יש דברים יותר חשובים ממנה. קבוצה גדולה לא יכולה להרשות לעצמה לשחק כדורגל כמו ריאל של מוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully