וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "יש לנו נבחרת מצוינת, אבל זה לא אומר שנזכה"

בספרד מבקשים לא להיסחף לפני המשחק השני ביורו מול גרמניה (21:30, ספ' 1). הגרמנים רוצים להתאושש, פולנד יפתח

הנבחרות הצעירות של ספרד וגרמניה תעלנה מחר לכר הדשא בנתניה למשחק במסגרת המחזור השני של בית ב' באליפות אירופה לננבחרות צעירות (ראשון, 21:30, ספורט1 וספורט1 HD). ספרד מגיעה אחרי ניצחון 0:1 על רוסיה, גרמניה עושה זאת אחרי הפסד 3:2 להולנד.

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט2

סטפן תסקר לואיס הולטבי גרמניה הצעירה מאוכזבים. ברני ארדוב
הפסד וכנראה הביתה. גרמניה/ברני ארדוב

מספרים וטריוויה

* בפעם האחרונה בה שתי הנבחרות נפגשו - בשלב הבתים של יורו 2009 - 90 הדקות הסתיימו ללא שערים.

* כדי למצוא את המפגש הרשמי שקדם לזה ב-2009 בין הנבחרות הצעירות של ספרד וגרמניה, צריך ללכת עד למוקדמות יורו 1994. ספרד ניצחה אז פעמיים וגרמניה הודחה. את אחד מהשערים של ספרד ב-1:2 באוסנברוק כבש לא אחר מאשר אוסקר גרסיה.

* ברנד לנו בוודאי רוצה לשכוח את המפגש האחרון שלו עם כריסטיאן טייו. אז הקיצוני הספרדי הכניע את השוער הגרמני פעמיים במשחק בו ברצלונה ניצחה את באייר לברקוזן 1:7 בליגת האלופות.

* אגב לנו, השוער בן ה-21 של לברקוזן שיתף פעולה בעונה החולפת עם מגן ספרד, דני קרבחאל. האחרון יחזור בעונה הבאה לריאל מדריד.

* גרמניה וספרד את שתי אלופות אירופה האחרונות. הגרמנים עשו את זה ב-2009 והספרדים ב-2011.

* הנבחרת הצעירה של ספרד לא הפסידה ב-22 המשחקים האחרונים שלה וניצחה ב-14 מ-15 האחרונים.

כריסטיאן טייו, נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
ישחזר את המפגש הקודם עם ברנד לנו? טייו/GettyImages

מפתחות והכנות: ספרד

אחרי שגברו על רוסיה 0:1, ז'ולן לופטגי ושחקניו יודעים שניצחון נוסף ישלח אותם כמעט בוודאות לחצי הגמר. סרחיו קנאלס שנפצע במשחק ביום חמישי, גמר את הטורניר ולכן ייעדר. ספרד שלטה נגד רוסיה והייתה יותר מסוכנת, אבל הצליחה לכבוש רק פעם אחת וכדי להכניע יריבה חזקה כמו גרמניה, השחקנים שלה יהיו חייבים להגיע יותר חדים ויותר אפקטיביים, כשהפעם אלברו מוראטה עשוי לפתוח לצד רודריגו או על חשבונו.

איסקו, שנבחר לשחקן המצטיין בניצחון על רוסיה, אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו נבחרת מצוינת, אבל זה לא מבטיח שנזכה בטורניר. אנחנו מאוד מרוכזים בעשיית הדברים בצורה הנכונה, כמו שעשינו עד עכשיו". כאשר נשאל על הטראומה שלו מגרמניה, בעקבות ההדחה הדרמטית של מלאגה מליגת האלופות בידי דורטמונד, אמר הכישרון הגדול: "אנחנו לא מדברים על זה, זה סיפור אחר לגמרי. יש להם נבחרת חזקה ולא יהיה קל".

המגן דני קרבחאל, ששיחק העונה בהצטיינות בלברקוזן ומכיר היטב את היריבים מגרמניה, הוסיף: "זה נכון שאני מכיר את מרבית השחקנים ואני יכול לעזור לצוות במידע עליהם. אסור לנו לתת להם להפתיע אותנו, נצטרך להיות מוכנים לכל תרחיש ולא להסתבך. יהיה משחק גדול".

מפתחות והכנות: גרמניה

חזרה מועדדת מפיגור 2:0 ל-2:2 נגד הולנד, נשכחה בגרמניה במהרה אחרי שהאורנג' כבשו שער בדקות הסיום והנחילו לריינר אדריון ושחקניו הפסד 3:2. כעת גרמניה מגיעה למשחק נגד האלופה המכהנת כשהיא עם הגב לקיר. פניאל מלאפה שנפצע והוחלף ביום חמישי, גמר את הטורניר. קווין פולנד כנראה יפתח במקומו.

המאמן ריינר אדריון אמר במסיבת העיתונאים היום: "לספרד יש חולייה קדמית חזקה מאוד ושחקנים מצוינים. נצטרך להגיע להזדמנויות, כמו שעשינו במחצית השנייה נגד הולנד, ולהעביר היטב את הכדור מהחלק האחורי לחלק הקדמי. השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות כדי לנצח, אני לא חושב שתהיה בעיה של התרגשות".

המגן טוני יאנטשקה הוסיף: "הרוח בנבחרת טובה כמו לפני כן. שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה נגד הולנד, אבל השתפרנו במחצית השנייה הראנו איזה כדורגל אנחנו יודעים לשחק ואנחנו רוצים להמשיך ככה. ניתחנו את הטעויות שעשינו ואנחנו יודעים מה לעשות כדי לתקן אותן. ספרד נבחרת חזקה, אבל כך גם גרמניה".

טוני יאנטשקה, נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
מקווה שגרמניה תציג כדורגל כמו במחצית השנייה נגד הולנד. יאנטשקה/GettyImages

שימו לב ל... איניגו מרטינס

הבלם בן ה-22 של ריאל סוסיאדד אמנם לא מתנשא לגובה רב ואפשר אפילו להגדיר אותו כנמוך בהתייחס לעמדה שלו (1.81 מטר), אבל הוא מחפה על כך במשחק חכם, ראיית משחק ויכולות אתלטיות. אחרי ששימש כשחקן מפתח בעונה הנפלאה של הקבוצה מסן סבסטיאן שהסתיימה עם מקום רביעי, מרטינס רוצה להשלים את עונת 2012-13 עם תואר. בספרד יודעים שגרמניה תדחוף הרבה כדורים לרחבה בגלל שלא יהיה לה הרבה מה להפסיד ולבלם יהיה תפקיד חשוב בדרך להשגת המטרה: רשת נקייה.

הרכבים משוערים

ספרד: דויד דה חאה, מרטין מונטויה, איניגו מרטינס, מארק ברטרה, אלברו מורנו, אסייר איארמנדי, טיאגו אלקנטרה, איסקו, כריסטיאן טייו, איקר מוניאין (רודריגו), אלברו מוראטה.

גרמניה: ברנד לנו, טוני יאנטשקה, סטפן תסקר, מתיאס גינטר, אוליבר זורג, סבסטיאן רודי, סבסטיאן רודה, לואיס הולטבי, פטריק הרמן, קווין פולנד, פייר מישל לאזוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully