וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר: "חלום להיות בגמר של גרנד סלאם"

הספרדי מתכונן לדרבי נגד רפאל נדאל בגמר הרולאן גארוס (א', 16:15, יורוספורט), השור ממאיורקה רוצה זכייה שמינית בפריס

רפאל נדאל ודויד פרר יעלו מחר (ראשון, 16:15, שידור ישיר ביורוספורט) למשטח החימר במגרש פיליפ שארטייה בפריס למשחק הגמר של טורניר הרולאן גארוס לשנת 2013. נדאל שמדורג במקום הרביעי בעולם, ינסה לזכות בתואר הצרפתי בפעם השמינית בקריירה והניף תואר גרנד סלאם מספר 12 בקריירה. לפרר, 5 בעולם, זהו גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
בדרך ל-1:59? נדאל/רויטרס

נדאל שמחזיק במאזן בלתי נתפס של 1:58 ברולאן גארוס, כאמור יזכה בו בפעם השמינית אם הוא ינצח. הטניסאי בן ה-27 אמנם עבד הרבה יותר קשה מפרר בדרך למשחק על התואר, אבל האנרגיות שהוא הוציא בשבועיים האחרונים, כולל אלו בניצחון על נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר, לא ימנעו ממנו מלהגיע כמועמד לניצחון.

פרר בן ה-31, שמשמש חבר קבוע בטופ 10 בדירוג העולמי מאז ספטמבר 2010, לא איבד ולו מערכה אחת מתחילת הטורניר והפרס על הכושר הנפלא בו הוא נמצא הגיע בדמות עלייה לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. אין ספק שזכייה שלו תהיה יפה ורומנטית, אבל כמה חבל מבחינתו שהוא יצטרך להפתיע בגדול בשביל שזה יקרה.

המאזן בין שני מומחי החימר הספרדים נוטה באופן מובהק לטובתו של נדאל: 4:19. תוסיפו לזה את העובדה שפרר ניצח את השור ממאיורקה על חימר רק במפגש הראשון ביניהם, אי שם ב-2004, ותקבלו עוד סיבה לכך שנדאל יתייצב למשחק כפייבוריט ברור. עוד? פרר נעצר בשלב רבע הגמר בשני הטורנירים האחרונים בהם הוא השתתף לפני הרולאן גארוס: מדריד ורומא. בשתי הפעמים הללו זה היה נדאל שניצח אותו.

"זה חלום להיות בגמר של גרנד סלאם והרולאן גארוס הוא הגרנד סלאם הכי חשוב מבחינתי", אמר פרר, "עכשיו אני צריך להילחם. מאוד חשוב למדינה שלנו ששני שחקנים ספרדים ישחקו בגמר. שיחקתי טוב מאוד במפגש האחרון בינינו ברומא, הייתי אגרסיבי, אבל רפא ניצח כי הוא היה טוב יותר. זה גמר גרנד סלאם ראשון שלי ואני מניח שאני אהיה קצת נרגש בהתחלה, אבל אני אנסה לזוז הרבה ולשחק טוב".

הטניסאי הספרדי דויד פרר. GettyImages
ניצח את נדאל רק פעם אחת על חימר. אי שם ב-2004. פרר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully