וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שישי ברשימת המרוויחים בברצלונה

ב'אלמונדו דפורטיבו' פרסמו את טבלת השכר של הקטאלנים. לפני הברזילאי: מסי, צ'אבי, אינייסטה, וייה ופיקה. בוסקטס שביעי

אחרי שברצלונה נלחמה בשיניים כדי להנחית אצלה את היהלום הברזילאי ניימאר, שצריך להוכיח שהמלחמה עליו הייתה משתלמת, היום (שבת) פורסמה ב'אלמונדו דפורטיבו' רשימת מקבלי השכר בברצלונה שממנה עולה תמונה מעניינת לגבי מדרגות השכר אצל האלופה. על פי הדירוג, ניימאר נמצא בקבוצת הדירוג השלישית כאשר הוא מדורג במקום השישי הכללי ברשימת המרוויחים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
לפחות עד 2018 הוא יישאר ראשון ברשימה. מסי/AP

באופן מאוד לא מפתיע, ליאונל מסי, שהאריך בחודש פברואר האחרון את חוזהו ויישאר בברצלונה עד 2018, הוא המרוויח הבכיר בברצלונה. הוא מקדים ברשימה את צ'אבי, אנדרס אינייסטה ודויד וייה, שנמצאים בקבוצת הדירוג השנייה. ניימאר כאמור נמצא ברשימת הדירוג השלישית, כשמי שמקדים אותו במעט הוא ג'רארד פיקה. סרג'יו בוסקסט, לעומת זאת, נושף בעורפו ומדורג במקום השביעי. חשוב להדגיש שחוזיהם של השחקנים משודרגים מעת לעת, ולכן הדירוג של ניימאר כיום לא אמור לשקף את מה שהוא ירוויח בעתיד במועדון.

ניימאר, שחקן ברצלונה. רויטרס
יש לו עוד לאן לשאוף. ניימאר/רויטרס

בדיווח מציינים שהשכר של השחקנים נקבע על פי הרזומה שלהם, התארים וההופעות הבינלאומיות. כך למשל נטען שטיאגו סילבה, איתו ניהלו הקטאלנים מגעים לפני הגעתו לפריס סן ז'רמן, דחה את הגעתו לאחר שדרש שכר גבוה מצ'אבי ואינייסטה זאת למרות שהוא לא רשם הישגים מיוחדים בגביע הקונפדרציות ב-2009 וזכה רק באליפות אחת במילאן. מי שנמצאים אחרי ניימאר ברשימה הם אלכסיס סאנצ'ס, ססק פברגאס ופדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully