וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "אנגליה יכולה לעשות יותר בשביל הצעירים"

8.6.2013 / 13:00

מאמן הצעירה של אנגליה מודאג מהכדורגל האנגלי: "רוצה לראות יותר שחקנים שמשחקים 90 דקות" וממצב נבחרתו ביורו. ראיון

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אנגליה הצעירה תעלה הערב (שבת, 19:00, ספורט1) עם הגב לקיר למשחק נגד נורבגיה. אחרי ההפסד במשחק הראשון לאיטליה (1:0), כל תוצאה מלבד ניצחון תקרב את האריות הצעירים להדחה שנייה ברציפות בשלב הבתים. בראיון לוואלה! ספורט, מסביר המאמן סטיוארט פירס מה לא עבד לחבורה שלו במשחק הפתיחה, מנתח גם את איטליה וישראל ומדבר גם על מצבם של השחקנים הצעירים בכדורגל האנגלי.

"תמיד מאכזב להפסיד את המשחק הראשון בטורנירים כאלה. לא שיחקנו טוב כקבוצה, זה בטוח. שיחקנו כדורגל מצוין בדרך ליורו, אבל הפעם לא היינו טובים נגד נבחרת איטלקית טובה ששיחקה היטב. אנחנו מאוכזבים, אבל יש לנו עוד שני משחקים. בסיטואציה בה אנו נמצאים, נהיה חייבים לנצח את שניהם".

סטיוארט פירס מאמן נבחרת אנגליה הצעירה בתדרוך. דרור פיקלני
"בסיטואציה בה אנו נמצאים, נהיה חייבים לנצח את שני המשחקים". פירס בתדרוך העיתונאים/דרור פיקלני

- מה לא עבד?

"צריך לתת קרדיט לאיטליה, יש להם שחקנים טובים. אני חושב שהשחקנים שלנו היו קצת עצבניים, משחק ראשון בטורניר ויותר מדי שחקנים בכירים אצלנו לא הופיעו ברמתם הרגילה".

- הופתעת מהיכולת שלכם ומהחוזק של איטליה?

"לגבי איטליה, ידעתי כמה הם חזקים. לפני המשחק שאלו אותי מי הפייבורטית לסיים ראשונה בבית ועניתי: 'איטליה' ובכנות זה מה שהאמנתי. בשני המשחקים ששוחקו לא ראיתי שום דבר שיעיד אחרת. אבל אני מאוכזב מאיך ששיחקנו. חסרה לנו אנרגיה ואיבדנו כדורים בקלות. אנחנו צריכים להיות יותר רעים".

- התקשורת האנגלית ביקרה את השיפוט. שותף לטענות?

"התאכזבתי שהשער נפסל, אבל אם להיות אמיתי, לאיטליה הגיע פנדל במחצית הראשונה. כך שזה מתאזן".

- נראה שהתקשתם להתמודד עם העוצמות של איטליה בחלק הקדמי.

"ניסינו ללחוץ את איטליה, אבל הם יוצאים למתפרצות נהדר. השחקנים שלהם בחלק הקדמי מצוינים. איניסיינה הוא כשרון יוצא דופן. מדובר בנבחרת אנרגטית שתפעיל לחץ על כל יריבה בטורניר".

- המשחק נגד נורבגיה קריטי?

"כן בהחלט והדברים נכונים גם לגבי ישראל שתשחק נגד איטליה. אם אתה מנצח את המשחק הראשון, יש לך את האפשרות לנצח אחד מהשניים הבאים. אם אתה לא מנצח את המשחק הראשון, אתה במצב בו אתה כנראה צריך לנצח את שני המשחקים. מנקודת המבט שלנו, אנחנו בהחלט צריכים לנצח את שני המשחקים הבאים".

- מה חשבת על המשחק בין ישראל לנורבגיה?

"נורבגיה עשתה הרבה כדי להישאר במשחק ולקחת נקודה. הם גם שיחקו די טוב. אני חושב שזה היה משחק שקול, פתוח ומהנה לצפייה. לדעתי, שתי הנבחרות רק ישתפרו לעומת המשחק הראשון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטיוארט פירס מאמן נבחרת אנגליה הצעירה. דרור פיקלני
"כשאני גדלתי, בגיל 21 היו לי 250 הופעות ליגה. היום יש שחקנים שלא מתקרבים לזה". סטיוארט פירס/דרור פיקלני

- אתה מודאג מדקות המשחק שהשחקנים שלך מקבלים בקבוצות?

"הפרמיירליג זה מקום נהדר לגדול בו אם אתה משחק. אם אתה לא משחק הרבה, ולנו יש שחקנים שיצאו לתקופות השאלה לצ'מפיונשיפ. חשוב לי כמאמן לראות כמה שיותר שחקנים משחקים 90 דקות כדי לצבור ניסיון ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר באנגליה כדי שהשחקנים הללו ישחקו. זה יהיה טוב בשבילי ובשביל הנבחרות".

- זה משפיע על הנבחרת שלך בהשוואה לנבחרות אחרות?

"כן, בכמה מובנים. כשאני גדלתי, בגיל 21 היו לי 250 הופעות ליגה. היום יש שחקנים שלא מתקרבים לזה. כך אתה צובר ניסיון. מעבר לאימונים היומיומיים, צריך לשחק כדי לצבור את הניסיון. למשל המשחק נגד איטליה היה חוויה אדירה לשחקנים צעירים ואני צריך להסתכל על התמונה בכללותה, אבל ככל שיותר שחקנים צעירים ישחקו בפרמיירליג, זה יהיה יותר טוב בשבילי בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully