וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם לוקומוטיב מוסקבה בעקבות נאתכו

הקבוצה הרוסית עשויה למכור את גולשאקוב לספרטק ומחפת מחליף. גם צסק"א עדיין בתמונה. המו"מ על הארכת חזוהו תקוע

לוקומוטיב מוסקבה מעוניינת בהחתמתו של ביברס נאתכו, כך מדווח העיתון איזבסטיה, זאת בנוסף לצסק"א מוסקבה, דינמו מוסקבה וקבוצות בבונדסליגה ובפריימרליג. הצורך של לוקומוטיב בקשר מרכזי מסוגו של נאתכו גבוה לאור העובדה שהיא עשויה למכור את השחקן הדומיננטי שלה בקישור, דניס גולשאקוב, לספרטק מוסקבה. לעומת זאת, מקומו של נאתכו בהרכב צסק"א יהיה רחוק מלהיות מובטח אחרי הצטיינותם של צמד השבדים, פונטוס ורנבלום וראסמוס אלם, בעונת הדאבל.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
"כמעט ואין לו תחליף בקבוצה". נאתכו/GettyImages, Epsilon

איזבסטייה מדווח כי הקשיים במשא ומתן בין רובין קאזאן לנאתכו נעוצים בסכסוך ישן ומתמשך בין המאמן קורבן ברדייב למנכ"ל אנדריי גרומוב. בעוד ברדייב מעריץ את נאתכו, מקדם אותו מקצועית ומעוניין מאוד בהישארותו, הרי שגרומוב תוקע מקלות בגלגלים, מאט את השיחות וסבור כי הדרישות הכספיות של נאתכו גבוהות מדי. בשלהי 2012, כאשר נדמה היה כי נאתכו יאריך את החוזה, איים הסכסוך בתוך המועדון על עתידו של ברדייב - דבר שהשהה את החתימה. ברדייב דרש במשך תקופה ארוכה להדיח את גרומוב, אולם הדבר לא עלה בידו, והשניים לא מסוגלים לנהל את הקבוצה באופן מתואם.

אדם נאתכו, סוכנו של ביברס, אמר לאיזבסייה: "אכן יש עניין רב מצד קבוצות רוסיות וקבוצות מחוץ לרוסיה. אנחנו לא מנהלים משא ומתן עם אף אחד כי ביברס הוא שחקן רובין, וכולם פונים למועדון ולא אלי. נכון לעכשיו אין מגעים להארכת החוזה, אבל משהו עשוי להתברר אחרי ישיבת ההנהלה ב-10 ביוני".

החלוץ אלכסיי מדבדב, ששיחק בעבר עם נאתכו בקבוצה, מצוטט באומרו: "בשנים האחרונות נאתכו הפך לשחקן מפתח ומנהיג - כמעט ואין לו תחליף בקבוצה. הוא הצליח למצוא את הפוטנציאל ברובין להפוך לשחקן ברמה גבוהה מאוד. יש לו גם שפה משותפת עם חבריו, והדבר תורם למשחקו. אין לי ספק שאם רובין תצליח להאריך את החוזה עם נאתכו, הדבר יתרום הן לקבוצה והן לשחקן שישמיך להתקדם. אם יעזוב, יהיה לרובין קשה מאוד למצוא לו יורש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully