וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קור פוט: "ניצחנו את גרמניה בשיטה הגרמנית"

קור פוט ושחקני הולנד שמחו אחרי ה-2:3. כובש שער הניצחון פר: "התאמנו הרבה על הקרנות וזה עזר, אני אוהב את ישראל"

25 שנה לא נפגשו הנבחרות הצעירות של גרמניה והולנד, אבל זה לא מנע מהצד הכתום והמנצח של אמש לשמוח קצת יותר חזק. "זה מאוד מיוחד בגלל שזו גרמניה", אמר בסיום לירוי פר, שכבש את ה-2:3 על המאנשאפט בדקה ה-90, בדרך לראשות טבלת הבית. "אבל עוד יותר חשוב – משחק ראשון, שלוש נקודות". פר, שכנכנס רק שמונה דקות לפני הגונג, הוא השחקן עם הכי הרבה הופעות בהולנד הצעירה, והוא הרגיש טוב במיוחד עם תפקיד המושיע. "אני שמח להבקיע עבור הנבחרת שלי ולעשות צעד ראשון בדרך לאן שאנחנו צריכים להגיע", אמר.


משחקי היורו משודרים בספורט2

לירוי פר הולנד הצעירה. ברני ארדוב
"אנחנו חייבים לשחק טוב יותר מול רוסיה". לירוי פר/ברני ארדוב

דקות ספורות לפני הנגיחה העוצמתית פר כמעט כבש עם הראש, ובכלל, הולנד שלטה בכדורי הגובה וכל שמונה הקרנות שלה (רק שלוש לגרמניה) היו מסוכנות. "יש לנו בחורים גבוהים, חזקים ועם ניתור גבוה", אמר קשר טוונטה. "התאמנו הרבה על הקרנות, וזה עזר לנו עם שער הניצחון".

ובכל זאת, אי אפשר שלא לשים לב לדעיכה ביכולת ההולנדית במחצית השנייה. אחרי חלק ראשון מרשים, ה"יונג אורניה" פתחו נורא את המחצית השנייה, עם פנדל, וספגו גם את השוויון. בסוף הגיע פר וסגר עניין, אבל גם הוא יודע שיש הרבה לקחים להפיק. "במחצית הראשונה היינו מצוינים", הוא אומר, "היינו הרבה יותר טובים מגרמניה ואנחנו חייבים לשמור על הרמה גם במחצית השנייה. איבדנו ריכוז, ספגנו גול מטעות וזה ממש לא טוב. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר מול רוסיה".

ההולנדים הם הראשונים שהגיעו לישראל לקראת היורו. הם נחתו בנתב"ג כבר ב-28 במאי, וזה אחרי שכבר הגיחו לכאן חודשיים לפני טורניר, למחנה אימון. "אני פשוט אוהב להיות כאן", אמר פר. "מזג האוויר, התרבות. אתה חייב להתאמן טוב כדי להתרגל לחום, אבל כיף להיות על הדשא כאן. אתה מרגיש את התשוקה. יש קהל הולנדי נהדר בישראל. אני אוהב את ישראל!".

מאמן נבחרת הולנד הצעירה קור פוט. ברני ארדוב
"זה יפה שמדינה קטנה כמו שלנו זוכה לכל כך הרבה עידוד". קור פוט/ברני ארדוב

המאמן ההולנדי קור פוט לא הפסיק לחייך. גם הוא הרגיש שמשהו מיוחד קרה, משהו שבדרך כלל קורה קצת הפוך. "ניצחנו את גרמניה בשיטה הגרמנית", אמר לפני שעלה לאוטובוס. "הבעיות התחילו בדקה ה-46, עם הפנדל שהלחיץ אותנו. אבל היינו טובים יותר. שיחקנו כדורגל מצוין במחצית הראשונה וברבע השעה האחרונה. היה נהדר לראות את השחקנים נלחמים עד הרגע האחרון. ראית כמה הם שמחו, אחרי כל גול ובמיוחד אחרי שער הניצחון. כולם התחבקו ושמחו האחד בשביל השני. הגיע לנו לנצח. ציפיתי לתמיכה כזו גדולה מהקהל. זה יפה שמדינה קטנה כמו שלנו זוכה לכל כך הרבה עידוד".

אם ההולנדים נראו טוב, זה הרבה בגלל הוותק. 12 שחקנים בכתום שיחקו כבר בנבחרת הבוגרת (קווין סטרוטמן, למשל, עשה זאת 18 פעמים), לעומת גרמני אחד שעשה זאת – לואיס הולטבי. קשר טוטנהאם הוא השחקן עם הכי הרבה הופעות צעירות בסגל (22), והכי הרבה שערים בסגל (14). הקפטן הגרמני נבחר בסיום לשחקן המצטיין, ולמרות שכבש שוויון זמני, זה לא ממש ניחם. בסיום המשחק, עם כובע מצחיה הפוך, הוא דווקא חייך ולקח הכול בקלות. "נהיה חייבים לתקן בהמשך", אמר, "אבל יש גם דברים חיוביים לקחת ויש עוד שני משחקים בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully