וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי פר: "משחק מצוין, ניצחון גדול שלנו"

המחליף שסידר להולנד 2:3 על גרמניה היה מאושר. קור פות: "זה מראה על האופי שלנו". הולטבי: "נהיה חייבים לתקן בהמשך"

נבחרות הולנד וגרמניה סיפקו לנו הערב (חמישי) את המשחק הטוב ביותר של יורו הצעירות עד כה, כאשר האוראנג' ניצחו 2:3 עם שער ניצחון בדקה התשעים. ההולנדים כבר הוליכו 0:2, גרמניה חזרה ל-2:2, אך עם הכניסה לתוספת הזמן כבש לירוי פר את שער הניצחון, וסידר לכתומים שלוש נקודות מתוקות.

משחקי היורו משודרים בספורט2

שחקני הולנד הצעירה חוגגים. ברני ארדוב
איזו חגיגה. שחקני הולנד צוהלים/ברני ארדוב

"הניצחון הזה נהדר, בדקה האחרונה, במשחק מצוין", אמר לירוי פר. "זו התחלה טובה מאוד עבורנו לאליפות וניצחון גדול. במחצית המאמן הזהיר אותנו שהגרמנים לא יוותרו. היינו דומיננטים במחצית הראשונה, אבל בהמשך נרדמנו והם השוו. אסור לנו שזה יקרה". על כך שנאלץ לפתוח את המשחק על הספסל, אמר פר: "מתסכל לחכות על הספסל, אבל אני יודע שהתחרות בנבחרת שלנו גדולה. אנחנו קבוצה ואני נהנה לעזור".

קור פות היה מרוצה מאוד משחקניו ואמר בסיום: "אתם רואים עכשיו מאמן מלא בזיעה. במחצית הראשונה שיחקנו מצוין, במחצית הזהרתי את השחקנים שלי שהגרמנים מסוכנים, וששום דבר לא גמור. בתחילת המחצית השניה שיחקנו הרבה פחות טוב, היינו חסרי ביטחון, אבל הניצחון מלמד על האופי הטוב שלנו".

בצד השני, המאמן המפסיד ריינר אדריון אמר בסיום: "היה לנו מאוד קשה לעשות הגנה, ושיחקנו בלי תשוקה. במחצית השניה שיחקנו כפי שחשבנו שנשחק". על השוער שלו, ברנרד לנו, שהיה אשם בחלק מהשערים, אמר המאמן: "לנו סיפק גם כמה הצלות, ככה שאי אפשר להאשים אותו, למרות שהיה לו קצת חוסר מזל בשער השני".

לואיס הולטבי הקפטן, שכבש שער נפלא שלא הספיק, הוסיף: "אנחנו צריכים לקחת גם את הצדדים הטובים, ועדיין נותרו עוד שני משחקים. נהיה חייבים לתקן את ההפסד הזה".

מאמן נבחרת גרמניה הצעירה ריינר אדריאון. ברני ארדוב
"שיחקנו בלי תשוקה". אדריון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully