וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "הגמר שלי ושל מריה יהיה נהדר"

האמריקאית חולמת על תואר רולאן גארוס ראשון מאז 2002, שראפובה חוששת מהמאזן: "אשקר אם אגיד שזה לא מפריע"

שתי השחקניות הגדולות בעולם, מריה שראפובה וסרינה וויליאמס, ייפגשו היום (שבת, 16:00, יורוספורט) בגמר הרולאן גארוס למשחק שמבטיח להיות מרתק מתמיד. מצד אחד הרוסיה, שזכתה בתואר אשתקד, ומהשני האמריקאית, ששבה למעמד הנכסף בפריס לראשונה מאז 2002 (!). סרינה ניצחה את 12 המפגשים האחרונים בין השתיים, כולל בגמרים במיאמי ומדריד מוקדם יותר השנה, בעוד הפעם האחרונה ששראפובה יצאה עם ידה על העליונה היתה אי שם ב-2004.

סרינה וויליאמס, מריה שראפובה בגמר ווימבלדון של 2004. GettyImages
המשחק הכי זכור בין השתיים היה בווימבלדון, ב-2004/GettyImages

שראפובה, אלופת 2012, ניצחה בחצי הגמר את ויקטוריה אזרנקה בשלוש מערכות ושיפרה את מאזנה בחימר בשנתיים האחרונות עד 2:36, בעוד סרינה, שלא עברה את רבע הגמר בפריס מאז 2004, הציגה טניס פשוט עצום מול שרה אראני המסכנה, בדרך ל-0:6, 1:6 ענק בחצי הגמר. המפגש המפורסם ביותר בין השתיים היה ככל הנראה בגמר ווימבלדון של 2004, אז ילדת הפלא הרוסיה הדהימה את העולם כשגברה על האמריקאית על הדשא האנגלי.

הרוסיה נשאלה על המאזן הרע שלה מול סרינה והודתה: "אשקר אם אגיד שזה לא מפריע לי, אחרת לא הייתי תחרותית. הלוואי שאשנה את המאזן הפעם. המאזן שלי מולה וכל הסטטיסטיקות לא משנות, כי זה גמר רולאן גארוס. לא משנה כמה טוב סרינה משחקת, אני צריכה לתת גם לעצמי קרדיט שהצלחתי להגיע לגמר ולתת לעצמי סיכוי. הכל מתחיל מאפס בגמר, צריך לשחק עד הנקודה האחרונה ולתת לעצמך סיכוי לנצח".

סרינה אמרה לקראת ההתמודדות המסקרנת: "זה באמת מרגיש מיוחד, כי לא שיחקתי כאן מעולם מול מריה. זה יהיה משחק נהדר עבור שתינו, אנחנו משחקות טוב מאוד ושתינו רוצות לנצח. אם אזכה, זה יהיה פשוט אדיר, אני לא חושבת שאני יכולה לתאר כמה אשמח. אבל כרגע זה עדיין חלום".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
רוצה להגשים חלום. סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully