וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטגי: "שמח שלא איבדנו את הריכוז בסיום"

מאמן ספרד הצעירה הודה: "לא היה לנו משחק טוב, אבל מרוצה מהמנטליות". מוראטה: "שמח שניתנה לי האפשרות לתרום"

נבחרת ספרד הצעירה עשתה הערב (חמישי) את הצעד הראשון שלה בדרכה הארוכה אל ההגנה על התואר שלה, כאלופת אירופה כשגברה 0:1 על נבחרת רוסיה. למרות הניצחון, הרי שבספרד מודעים היטב לכך שהנבחרת שלהם היתה רחוקה מהלרשים, התקשתה מאוד לייצר מצבים ברחבה של הרוסים, ואלמלא חילוף מנצח של לופטגי, שהכניס את אלבארו מוראטה, הרי שלא מן הנמנע שאת הטורניר הזה היתה פותחת האלופה המכהנת עם נקודה בלבד.

משחקי היורו משודרים בספורט2

ג'ולן לופטגי מאמן ספרד הצעירה. GettyImages
העיקר הנקודות. לופטגי/GettyImages

מאמן הנבחרת הספרדית, ז'ולן לופטגי אמר בסיום: "היה לנו משחק קשה מול רוסיה, כי היא שיחקה טוב. היו לנו לא מעט קשיים ואני חושב שהיו לנו ארבעה או חמישה מצבים קורצים אבל לא הצלחנו להבקיע. הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא שניצחנו. המשחק הבא הוא בעוד כמה ימים ועכשיו הדבר החשוב ביותר הוא להנות מהזמן שיש לנו, ולהתמקד במשחק הבא. צריך לתת קרדיט לשחקנים. אני שמח שלא איבדנו את הריכוז לקראת סיום המשחק. לא היה לנו משחק טוב אבל אני מרוצה מהמנטליות של השחקנים שלי. אפשר להיות מאוד מתוסכלים ממשחק כזה, וזה לא קרה לנו".

כוכב המשחק, הלא הוא אלבארו מוראטה שאף כבש את השער בדקה ה-82 אמר: "ידענו שנצטרך לעבוד קשה כדי לנצח. רוסיה היא נבחרת פיזית מאוד והגנתית. הדבר הכי חשוב בטורנירים כאלה הוא לנצח ולא לאבד נקודות יקרות". על השער היקר שכבש אמר מוראטה: "טיאגו בישל לי בצורה נפלאה והיה לי מזל להיות ממוקם טוב. אני לא יודע אם אפתח במשחק הבא, אבל זה פחות משנה לי. היום ניתנה לי האפשרות להיכנס ולתת את התרומה שלי. אני אקבל כל החלטה שתתקבל".

איסקו עצמו אמר: "משחק מאוד קשה, הם שמרו אישית כל המשחק, אז נזקקנו לשער במצב הנייח. במחצית השנייה הרגשתי קצת יותר חופשי ובנוח. כל הנבחרת השתפרה בצורה ניכרת. המשכנו להתעקש ולא ויתרנו עד לרגע האחרון. בסוף זה הגיע".

"בעיקר התגוננו", הודה מגן רוסיה טראס בורלאק אחרי ההפסד, "לקישור שלנו היה קשה, אבל שיחקנו כקבוצה מול הנבחרת הכי חזקה וזה הכי חשוב. הנקודה הייתה בהישג ידנו, אבל תמיד יש איזו טעות שהורסת לנו. לא יהיה לנו קל מול גרמניה והולנד, אבל יש לנו שחקנים טובים. ננוח ונתכונן לשני המשחקים האלה".

אלברו מוראטה נבחרת ספרד הצעירה חוגג עם חבריו לנבחרת. מגד גוזני
לא אכפת לו לפתוח על הספסל. מוראטה וחבריו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully