וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "ישראל תספק משחקים טובים ביורו"

החלוץ העניק ראיון ל"בילד" והמליץ: "שימו לב לאייל גולסה". השגריר הדס הנדלסמן: "מקווה לגמר בין גרמניה לישראל"

ערב פתיחת יורו 2013 וההתרגשות בשיאה אצל המדינות המשתתפות. העיתון הגרמני "בילד" הפגיש לראיון משותף את שגריר ישראל בגרמניה, יעקב הדס הנדלסמן, ואת חלוצה הישראלי של הרטה ברלין בן שהר והשניים דיברו על כדורגל ועל החיים בישראל. "אני מקווה לגמר בין גרמניה וישראל, אבל אם ישראל תודח, נבחרת גרמניה היא בין הפייבוריטיות אצל הקהל הישראלי יחד עם הולנד ואנגליה ולפני ספרד ואיטליה. אוהדים וקבוצות גרמניות תמיד יתקבלו בישראל ואני מקווה שמסורת המפגשים בין הנבחרות לפני טורנירים גדולים תימשך", אמר השגריר.

שהר סיפק המלצות לאוהדים: "יש הרבה מה לעשות במיוחד בתל אביב. חוף הים, מועדונים, ברים ומסעדות נפלאות. בישראל יש אפילו בירה טובה". על נבחרת ישראל אמר: "יש לנו שחקנים טובים בנבחרת. אני לא חושב שישראל תזכה בטורניר, אבל היא תספק משחקים טובים. שימו לב לאייל גולסה שקבוצות בבונדסליגה כבר מעוניינות בו".

הדס הנדלסמן הוסיף: "הנבחרת היא השתקפות של החברה הישראלית ומשחקים בה יהודים, ערבים ודרוזים. מגרש הכדורגל הוא מקום בו כולם יכולים להיפגש". שהר חיזק את דבריו: "בכל הקבוצות בישראל משחקים שחקנים ערבים. הם חלק מישראל ועל המגרש, זה לא משנה מאיפה באת".

שהר נשאל על האבטחה הכבדה סביב ספורטאים ישראלים בחו"ל וענה: "אנחנו רוצים להיות נורמליים, כמו נבחרות אחרות. לאכול ולשתות משהו אחרי משחק בלי לדאוג מה יכול לקרות, אבל זה לא אפשרי ולכן המאבטחים. התרגלנו לזה".

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully