וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הלפרין ובאיירן הודחו בחצי גמר הפלייאוף

הישראלי וקבוצתו הובסו 85:66 בידי באמברג שעלתה לגמר. קובאן צימקה ל-2:1 מול צסק"א ב-VTB, רומא בגמר באיטליה

סדרת חצי גמר נהדרת קיבלנו בגרמניה, אך הערב (חמישי) סיימו יותם הלפרין ובאיירן מינכן את העונה שלהם, לאחר שהובסו במשחק החמישי והמכריע מול באמברג 85:66. באיירן, שפתחה טוב את הסדרה, פתחה טוב גם את המשחק, אבל באמברג לא נתנה להלפרין ורייס לברוח ובמחצית היו שתי הקבוצות צמודות. דווקא אז נעלמה באיירן לחלוטין, רשמה רק 26 נקודות בשני הרבעים הבאים, וראתה את יריבתה דוהרת כל הדרך לגמר. מאיק זירבס הוליך את באמברג עם 14, רייס קלע 16 לבאיירן מינכן, בעוד הלפרין סיים עם 10 נקודות (3 מ-6 מהשדה) ו-4 אסיסטים ב-26 דקות. בגמר תפגוש באמברג את אולדנבורג, שגברה 75:80 על אולם במשחק החמישי שלהם, וניצחה את הסדרה 2:3.

שחקן באיירן מינכן יותם הלפרין. GettyImages
לא הופיעו למחצית השנייה. הלפרין, הערב מול באמברג/GettyImages

אחרי שלקחה את שני המשחקים הראשונים בסדרת הגמר בליגת ה-VTB, נחלה הערב (חמישי) צסק"א מוסקבה הפסד ראשון, כשנכנעה ללוקומוטיב קובאן 69:58. קובאן צימקה ל-1:2 ועתה תצטרך לעשות גם את העבודה במוסקבה במטרה להישאר בחיים ולשמור על חלומה לסיים את העונה הנוכחית עם תואר ביד.

המארחים שלטו כבר בפתיחה, ונהנו מרבע שני מסחרר, בו עצרו את שחקני צסק"א על 8 נקודות בלבד (!) בדרך ליתרון 11 במחצית. הדשדוש ההתקפי של שחקניו של אטורה מסינה נמשך גם ברבע השלישי, בו קלעה צסק"א רק 11 נקודות, וקובאן הצליחה לשמור על יתרונה בדרך לניצחון נאה. דריק בראון הוליך את קלעי קובאן עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ניק קלאת'ס הוסיף 15 וחילק 8 אסיסטים. את קלעי צסק"א מוסקבה הוליך ולדימיר מיקוב עם 16 והיה היחידי שקלע בספרות כפולות.

ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
לא ממש הופיע למשחק. קרסטיץ'/רויטרס

באיטליה עלתה רומא לגמר הפלייאוף, לאחר שהשלימה ניצחון 3:4 בסדרה מול קאנטו, אחרי שהביסה אותה 70:89. הרומאים השיגו את הבריחה שלהם ברבע השני בדרך ליתרון 10 במחצית. קאנטו עוד חזרו ברבע השלישי, אבל ריצת 17:28 מוחצת של רומא הביאה להם את הכרטיס המיוחל לגמר. ג'ורדן טיילור הוליך את קלעי רומא עם 18, פיל גוס תרם 16 וגאני לוואל רשם 15. אראדורי פייטרו קלע 20 והוריד 7 ריבאונדים לקאנטו.

גני לוואל במדי רומא. GettyImages
הגיעו לגמר, אחרי סדרה ארוכה. לוואל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully