וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ישראל מול גרמניה בפתיחת מוק' אליפות אירופה

6.6.2013 / 19:56

הנבחרת של רבי תנסה לסיים במקום הראשון בטורניר המיוחד שנערך ברמלה, בדרך לאליפות ב-2015. גנור: "מוכנות"

טורניר מוקדמות אליפות אירופה 2015 בכדורסל נשים, שיעניק בסיומו כרטיס ראשון לאליפות שתיערך בעוד שנתיים, ייצא לדרך מחר (שישי) באולם ברמלה כשנבחרת ישראל תפגוש את נבחרת גרמניה (15:00, ספורט 5+). מלבד ישראל וגרמניה, גם נבחרות פורטוגל ומקדוניה יתחרו על המקום הראשון בבית, שישלח את המנצחת לחצי הגמר בשיטת בית וחוץ נגד מנצחת בית ג', והמנצחת בחצי הגמר תתמודד בשיטת בית וחוץ על העלייה לאליפות. אגב האולם ברמלה אמור להיות מלא במשחק, כשהכרטיסים חולקו בחינם להתמודדות.

מאמן נבחרת ישראל אלי רבי. ברני ארדוב
הכל כבר מוכן. רבי/ברני ארדוב

נבחרת ישראל, שלא העפילה לאליפות אירופה שתיערך הקיץ בצרפת לאחר שלוש העפלות רצופות, לא השכילה לרשום ולו ניצחון אחד במהלך משחקי המבחן, אך בנבחרת אופטימיים לגבי הסיכויים להעפיל כשהמשחק נגד הגרמניות נחשב למשחק המפתח. בנבחרת מקווים להתעלות של הכוכבות, שי דורון ולירון כהן, ביחד עם התרומה של השחקניות המשלימות.

"כולנו מתרגשות לקראת הטורניר, אומנם זה קיץ שני ברציפות שאנחנו מארחות משחקים, אבל לא טורניר שלם ותמיד מרגש לשחק בארץ מול החברים, האוהדים והמשפחות", אמרה נועה גנור לקראת הטורניר, "יש לזה ערך מוסף מאשר לשחק בחו"ל. מאוד מקווה לראות אולם מלא וחשוב לנו שכולם יגיעו לעודד ולדעת שיש מספיק אנשים שאוהבים את הענף ויגיעו לדחוף אותנו הכי רחוק שאפשר".

על המשחק מול גרמניה הוסיפה הגארדית: "אנחנו מרגישות מוכנות, התחלנו להתכונן למשחק מול גרמניה כבר לפני כמה ימים ולמרות שעל הנייר זה נראה המשחק הכי חשוב מחכים לנו שלושה משחקים לא פשוטים. נכון שהפסדנו במשחקי ההכנה אבל אני לא חושבת שזה אומר משהו על המשחקים הרשמיים, המטרה שלנו הייתה לנסות דברים ואני בטוחה שבזמן אמת זה יראה אחרת".

נועה גנור שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. קובי אליהו
ערך מוסף לארח את הטורניר. גנור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully