וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: רק 0:0 לארגנטינה נגד קולומביה

מסי נכנס כמחליף ולא הצליח לסייע לאלביסלסטה שנותרו ראשונים בבית. ספאטה והיגואין הורחקו. 0:1 לפרו על אקוודור

הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2014 מתקרב לסיומו והלילה (בין שישי לשבת) נערך מחזור לילי נוסף, ה-13 במספר מתוך 18 בסך הכול (כל נבחרת משחקת 16 פעמים). במוקד, מוליכת הבית ארגנטינה פגשה את השלישית קולומביה, אבל לא הצליחה להכניע אותה וסיימה ב-0:0 מאכזב שמשאיר אותה במקום הראשון. אקוודור השנייה הייתה יכולה לעשות צעד משמעותי בדרך למונדיאל אבל הפסידה 1:0 לפרו. ונצואלה (1:1 בחוץ מול בוליביה) וצ'ילה (1:2 בחוץ על פרגוואי) נאבקות כרגע על הכרטיס הרביעי והאחרון.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לא הצליח לשנות הרבה. מסי/רויטרס

ארגנטינה - קולומביה 0:0

למרות שהצופים שהגיעו למונומנטאל לא חזו בשערים, הם לפחות קיבלו משחק קצבי מאוד שהסתיים ללא הכרעה. מבחינת ארגנטינה אין טוב מכך מכיוון שקולומביה הצמודה אליה בטבלה ממשיכה להישאר מאחור והפער ביניהן עומד על חמש נקודות גם לאחר המחזור הזה. בארגנטינה הפנימו שגם להם קשה לשחק בלי ליאונל מסי, שנכנס רק בדקה ה-56 כאשר ארגנטינה הייתה פחות מסוכנת מהיריבה שהחמיצה כמה פעמים.

אלחנדרו סאבלה מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ביום רביעי הוא יכול לעלות תיאורטית למונדיאל. סאבלה/רויטרס

זה התחיל עם בעיטה חופשית של כוכב מונאקו החדש חאמס רודריגס, שכבר בדקה השמינית סיכן את השער של רומרו, אבל השוער הארגנטינאי היה במקום כדי לעצור את הסכנה. ההזדמנות המסוכנת הראשונה של המארחים הגיעה בדקה ה-17 כאשר כדור חופשי הגיע לגונסאלו היגואין שהחמיץ בבעיטה מקרוב, ומרכוס רוחו שהשתלט על הריבאונד סיים עם נגיחה שנהדפה גם היא.

הרגע המשמעותי של המשחק הגיע בדקה ה-25 כאשר היגואין דהר קדימה ונעצר על ידי כריסטיאן ספאטה. השניים החליפו בעיטות ללא כדור וראו כל אחד את הכרטיס האדום. מסי כאמור נכנס כמחליף במחצית השנייה ובדקה ה-72 הוא סיפק הכנסת כדור מצוינת לדי מריה, שחקן ריאל מצא את אגוארו שכבש מקרוב, אבל השער נפסל בטענה לנבדל. ביום רביעי הקרוב האלביסלסטה יתארחו אצל אקוודור וניצחון מולם יבטיח תיאורטית את ההעפלה למונדיאל בברזיל.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים תיקו נגד ארגנטינה. רויטרס
חגיגות שנראות כמו ניצחון. קולומביה צוהלת בסיום/רויטרס

פרו - אקוודור 0:1

אחרי המעידה של ארגנטינה, אקוודור עלתה לשחק בידיעה ברורה שניצחון יצמק את הפער בינה לבין האלביסלסטה לשתי נקודות בלבד. אלא שדווקא הפרואנים, שעדיין נלחמים על העפלה למקום החמישי, היו טובים יותר והשיגו ניצחון חשוב מבחינתם (רחוקים כעת שתי נקודות מונצואלה החמישית כשיש להם גם משחק חסר). השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-11 אחרי שחואן ורגאס מצא את קלאודיו פיסארו שכבש בוולה מקרוב והעניק שלוש נקודות יקרות למארחים.

קלאודיו פיזארו שחקן נבחרת פרו (מימין) חוגג שער. רויטרס
פתחו את ההזדמנות שלהם להעפיל. שחקני פרו חוגגים שער של פיזארו/רויטרס

משחקים נוספים:

בוליביה - ונצואלה 1:1
לבוליביה: יסמאני קמפוס (86). לונצואלה: חואן אראנגו (58)

פרגוואי - צ'ילה 2:1
לפרגוואי: רוקה סנטה קרוס 88, לצ'ילה: אדוארדו ורגאס 41, ארתורו וידאל 56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully