וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה הצעירה: לוקה מארונה צפוי להחמיץ את ישראל

קשר יובנטוס סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובספק להמשך הטורניר. פלורנצי: "בטוח שישראל תעשה לנו חיים קשים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר נבחרת איטליה הצעירה לוקה מארונה צפוי להחמיץ את המשחק נגד נבחרת ישראל בשבת (21:30, שידור חי בערוץ 1) ולמעשה נמצא בספק להמשך האליפות. מארונה הוחלף אמש בשלהי המשחק נגד אנגליה (0:1) לאחר שנפצע בשריר הירך האחורי ובדיקת אולטראסאונד שערך הבוקר (חמישי) אישרה שמדובר במתיחה. למעשה, קשרה של יובנטוס לא היה כשיר ב-100 אחוז למשחק והוא החמיר את הפציעה איתה התמודד לאחרונה. בשל כך, הוא צפוי לפחות להחמיץ את ישראל.

האזוריני חגגו בסיום המשחק יום הולדת למאמן דביס מנג'ה, שמציין היום את יום הולדתו ה-39. הנבחרת ערכה אימון ערב ברמת השרון לקראת המשחק במוצאי שבת, ומחר (שישי) תקיים את האימון המסכם באצטדיון בלומפילד.

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט1

לוקה מארונה שחקן נבחרת איטליה הצעירה, יורו 2013. מגד גוזני
לוקה מארונה שחקן נבחרת איטליה הצעירה, יורו 2013/מגד גוזני

"אנחנו במקום הראשון בבית, אבל כרגע זה לא אומר כלום", אמר הקשר אלסנדרו פלורנצי לאחר הניצחון על האנגלים. "רצינו להתחיל כמו שצריך וזה מה שעשינו. עמדנו מצוין נגד נבחרת גדולה כמו אנגליה. ידענו שמשחק מסוג זה מוכרע על דבר או שניים והפעם זה הלך לטובתנו". לקראת ישראל אמר הקשר של רומא: "עכשיו אנחנו מתחילים ללמוד את ישראל. ראינו אותם מפעילים הרבה לחץ על נורבגיה, נבחרת שהדיחה את צרפת בפלייאוף אז בטוח שהם יעשו לנו חיים קשים".

הבלם מתאו ביאנקטי הוסיף: "הפתיחה שלנו טובה מאוד והניצחון הוא הצלחה אדירה. המשחק היה קשה ואינטנסיבי, אבל השגנו שלוש נקודות חיוניות. זו תוצאה חשובה כי אם ננצח את המשחק הבא, נעלה לחצי הגמר. עכשיו אנחנו פוגשים את המארחת ישראל ולומדים על האיכויות שלהם, החולשות והנקודות החזקות. קשה להגיד כרגע לאן נגיע אם נעלה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונראה כמה רחוק נוכל ללכת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully