וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביס מנג'ה: "אינסינייה צריך לעצבן אותי שאחליף אותו"

מאמן הנבחרת הצעירה של איטליה נשאל אם שקל להחליף את החלוץ שכבש. סטיוארט פירס: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת איטליה פתחה ברגל ימין את יורו 2013 עם ניצחון 0:1 על אנגליה בבלומפילד כאשר כדור חופשי אדיר של לורנצו אינסינייה בדקה ה-79 השאיר להם שלוש נקודות אחרי המחזור הראשון בשלב הבתים.

משחקי היורו משודרים בספורט2

דביס מנג'ה מאמן נבחרת איטליה הצעירה. מגד גוזני
"הניצחון שווה שלוש נקודות, אבל לא מבטיח דבר מעבר לכך". מנג'ה/מגד גוזני

דביס מנג'ה, מאמן הנבחרת האיטלקית, היה מרוצה בסיום, ואמר: "סבלנו קצת בדקות האחרונות ובפתיחת המחצית השנייה כשהם עלו עם שלושה קשרים, אבל בסך הכול עשינו הופעה טובה הלילה. שיחקנו כל הזמן ולא ויתרנו על הכדור. זה טבעי שבמשחק כמו זה שוברים את הבצורת ממצב חופשי, אבל הקבוצה שיחקה טוב מאוד.

"אם ששקלתי להוציא את אינסינייה לפני שהוא הבקיע? זה קשה עבורי להחליף אותו, הוא צריך לעצבן אותי מאוד כדי שזה יקרה. עכשיו אנחנו צריכים ליהנות מהניצחון ולהסתכל למשחק הבא וליתר. הניצחון שווה שלוש נקודות, אבל לא מבטיח דבר מעבר לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטיוארט פירס מאמן נבחרת אנגליה הצעירה. מגד גוזני
"יש לפנינו עוד שני משחקים ואני חושב שנצטרך לנצח בשניהם כדי להעפיל לחצי הגמר". סטיוארט פירס/מגד גוזני

בצד המפסיד, סטיוארט פירס, מאמן הנבחרת האנגלית, אמר: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. נשארנו במשחק למרות שהם שלטו בו, אבל לא הצלחנו לשחק טוב. אולי היינו מעט מתוחים מכיוון שזה היה המשחק הראשון בטורניר. יש לפנינו עוד שני משחקים ואני חושב שנצטרך לנצח בשניהם כדי להעפיל לחצי הגמר".

ג'ורדן הנדרסון, שפספס הזדמנות להבקיע שער שוויון בבעיטה חופשית בתוך תוספת הזמן, אמר: "יכולנו לשמור יותר טוב על הכדור אבל הם הפעילו לחץ ולכן היה קשה לנו. יש לנו עדיין עוד שני משחקים לשחק ונצטרך לאסוף את עצמנו כדי לחזור להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully