וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי ניצחה 0:1 את צרפת במשחק ידידות

אלופת דרום אמריקה ערכה הכנה מוצלחת למוקדמות ולגביע הקונפדרציות. סוארס (50) כבש מול ההרכב הניסיוני של דשאן

ארבע פעמים נפגשו אורוגוואי וצרפת בשנות האלפיים, וכל המשחקים הסתיימו בתיקו מאופס. הפעם התוצאה המעצבנת נמנעה, כאשר אורוגוואי ניצחה הערב (רביעי) 0:1 משער של לואיס סוארס בדקה ה-50. אלופת דרום אמריקה אירחה את המשחק במונטבידאו, כהכנה אחרונה שלה למשחק המוקדמות החשוב מול ונצואלה ולגביע הקונפדרציות שיחל עוד שבועיים. היא יכולה לחוש מעודדת, בעוד צרפת תמשיך בניסיונות גם בפורטו אלגרה, שם תפגוש למשחק ידידות נוסף את ברזיל ביום ראשון.

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
תרומה מיידית. לואיס סוארס/רויטרס

דידייה דשאן, שהחל את הקריירה כמאמן נבחרת צרפת עם 0:0 מול אורגוואי באוגוסט 2012, ערך לא מעט שינויים והעניק הופעת בכורה לבלם פורטו אליקים מנגלה, הופעה שנייה למגן בורדו בנואה טרמולינאס והזדמנות נדירה בין הקורות לסטיב מנדאנדה על חשבון הוגו לוריס. גם יוהאן גורקוף חזר אחרי היעדרות ארוכה ופתח מאחורי דימיטרי פאייה ואוליביה ז'ירו, כשמנגד הסלסטה הציגו בהתקפה את דייגו פורלאן ואדינסון קבאני שהותירו את סוארס על הספסל.

מתיו ולבואנה היה חתום על המצב הראשון של צרפת, אבל נעצר אצל פרננדו מוסלרה. גם בלס מטוידי, הקפטן היומי של דשאן, קיבל הזדמנות טובה ובזבז אותה בדקה ה-21, כשגורקוף ופאייה נעצרו גם הם אצל השוער האורוגוואי. למחצית השנייה עלה אוסקר טבארס עם סוארס על חשבון פורלאן, ובדקה ה-50 הוא נהנה מתוצרת מיידית. חלוצה המבוקש של ליברפול נשלח לרחבה על ידי מקסי פריירה, ניער את מנגלה ובעט כדור שטוח מזווית אלכסונית לרשת של מנדאנדה. צרפת לא הצליחה להגיב, גם לא בעזרת המחליפים קלמון גרנייה, אלכסנדר לקאזט וז'וסואה גילאבוגי שעלו להופעה ראשונה במדי הנבחרת הבוגרת והיו שותפים למחצית חלשה.

בלס מטוידי שחקן נבחרת צרפת לפני מרטין קאסרס שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
קפטן לעת מצוא. בלס מטוידי לפני מרטין קאסרס/רויטרס

במשחק ידידות נוסף: דנמרק ניצחה 1:2 את גאורגיה בזכות שער דרמטי של כריסטיאן אריקסן בדקה ה-88. כוכבה של אייאקס הכריע את המשחק בכדור חופשי מסובב לחיבורים, ומנע מהחבורה של מורטן אולסן מבוכה לעיני הקהל הביתי באלבורג. אירקלי דזאריה העלה את גאורגיה ליתרון בדקה ה-52, לפני שהמחליף ניקלאס פדרסן השווה בדקה ה-77 עם שער בכורה במדי נבחרתו, אחרי טעות קשה של השוער הגאורגי שממש מסר לו את הכדור. אריקסן, כאמור, הכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully