וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה להונגריה 30:23

הנבחרת רשמה הפסד במשחק הכנה ובשישי תפגוש שוב את היריבה החזקה. 8 שערים לדבדה. מהעונה הבאה: 2 זרים בליגה

נבחרת ישראל נוצחה הערב (רביעי) 30:23 בהונגריה על ידי הנבחרת המקומית שסיימה במקום הרביעי במשחקים האולימפיים בלונדון. מבחינת הנבחרת היה זה משחק ההכנה השלישי שהיא עורכת במסגרת משחקי אימון בספרד ובהונגריה. ביום שישי תקיים הנבחרת משחק אימון נוסף מול ההונגרים, ותשוב לארץ לקראת ההתמודדות ביום רביעי הבא מול נבחרת צ'כיה כאשר שלושה ימים לאחר מכן היא תשחק במשחק הנעילה של הקמפיין בגרמניה.

עומר דבדה, שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מתכוננים לצ'כיה וגרמניה. דבדה/ניב אהרונסון

"היה משחק טוב, למרות שפיגרנו לאורך כל המשחק", הבהיר עוזר המאמן הלאומי, שחר הבר. "הצלחנו להגיע ל-12:12, אבל שם הם פתחו פער. הם שיחקו עם ההרכב החזק שלהם במשך דקות ארוכות, כולל כל הכוכבים. זו נבחרת מאוד פיזית, שדומה מאוד לגרמניה ולצ'כיה. היה משחק טוב מבחינתנו". עומר דבדה סיים עם שמונה שערים, אבישי סמולר עם חמישה, דן נתן עם ארבעה. יתר המבקיעים: ניב לוי 2, עוז חממי, תומר שמעוני, אריאל רוזנטל ועמית גל 1 כל אחד.

בתוך כך, הנהלת איגוד הכדוריד החליטה להפחית את מספר הזרים בליגת העל בעונה הבאה משלושה לשניים לכל קבוצה, כאשר קבוצה שתרצה תוכל לרשום ולשתף זר נוסף למשחקי גביע אירופה בלבד. ליגת העל תיפתח בעונה הקרובה ב-12 בספטמבר. יושב ראש איגוד הכדוריד, דורון שמחי: "היו דעות והיבטים לכאן ולכאן, והרעיון לרדת לשני זרים בליגת העל נובע מהרצון לקדם את הכישרונות הצעירים בליגה". כמו כן, יתבצע שינוי בשיטת היורדות והעולות כאשר תהיה עולה אחת בטוחה לליגת העל ויורדת אחת, בעוד שתי קבוצות (מקומות 10-11) מליגת העל ישחקו מול שתי קבוצות מהלאומית (2-3) במבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully