וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה וסרינה ייפגשו בגמר הרולאן גארוס

הרוסייה גברה על אזרנקה 1:6, 6:2, 4:6 ועלתה לגמר שני ברציפות בפריז, וויליאמס דרסה את אראני עם 0:6, 1:6 מוחץ

הרולאן גארוס מתקרב לשיאו, והיום (חמישי) נערכו שני חצאי גמר הנשים שבסופם קיבלנו גמר קלאסי, שיתקיים בשבת. שלב חצי הגמר נפתח בעימות מסקרן בין מריה שראפובה (2) לויקטוריה אזרנקה (3) בו אלופת 2012 הצליחה לגבור על הבלאוסית 1:6, 6:2, 4:6 ולרשום גמר שני ברציפות על החימר של בירת צרפת. שראפובה תפגוש בגמר את סרינה וויליאמס (1) שכתשה את שרה אראני (5) 0:6, 1:6 בתוך 46 דקות בלבד.

מריה שראפובה. רויטרס
טניס נחוש ומלא עוצמה. שראפובה/רויטרס

מריה שראפובה (2, רוסיה) - ויקטוריה אזרנקה (3, בלארוס) 1:6, 6:2, 4:6

אלופת 2012 מריה שראפובה כאן ובגדול. הרוסייה הנאווה, שנחלצה מפיגור ברבע הגמר מול ילנה יאנקוביץ', העפילה לגמר שני ברציפות בפריז אחרי ניצחון גדול ומרשים על ויקטוריה אזרנקה בשלוש מערכות. הבלארוסית מובילה 6:7 על שראפובה במאזן ביניהן אחרי המשחק הזה, אבל חצי הגמר הראשון שלה אי פעם בבירת צרפת הסתיים באכזבה מבחינתה.

גשם במשחק חצי גמר רולאן גארוס. רויטרס
הגשם קצת הפריע ועיכב, אבל לא מעבר לזה/רויטרס

שראפובה פתחה נהדר, שברה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה ושברה בהמשך ל-1:3. הרוסייה הפגינה את העוצמה שמאפיינת אותה וניצלה את חוסר החדות של יריבתה כדי לשבור שוב במשחקון השישי וסגרה את המערכה ב-1:6 בתוך 28 דקות.

במערכה השנייה השתיים שמרו על הגשותיהן, עד שאזרנקה שברה במשחקון השישי כשניצלה חוסר ריכוז של שראפובה בהגשות ובחבטות כף היד. במצב של 2:5 לזכותה של אזרנקה החל טפטוף קל, והבלארוסית פנתה לשופטת בבקשה להפסיק את המשחק, בקשה מפתיעה משום שהמומנטום היה לצדה. לאחר חילופי דברים הוחלט להמשיך לשחק, אולם הקהל שרק בוז. אזרנקה השלימה את המשימה, ניצחה 2:6 במערכה, ועקב הגשם המתגבר הוחלט להפסיק את המשחק במצב של 1:1 במערכות.

השתיים שמרו על ההגשות בפתיחת המערכה השלישית, עד שבמשחקון השלישי שראפובה שברה. אזרנקה התעשת והצליחה לשבור מיד אחר כך, אולם שראפובה הוכיחה נחישות ודיוק ושברה שוב ל-2:3. הרוסייה המשיכה ל-2:4, שברה ל-2:5 והתקשתה במשחקון השמיני בו הגישה. הרוסייה לא ניצלה ארבע נקודות משחק, נשברה, ואזרנקה צימקה ל-5:4. שראפובה הגישה בעוצמה במשחקון העשירי והשלימה את המשימה עם אייס שהעניק לה 4:6 ומקום בגמר רולאן גארוס 2013.

ויקטוריה אזרנקה בטורניר חצי גמר רולאן גארוס. רויטרס
ההופעה הראשונה שלה בחצי גמר רולאן גארוס הסתיימה באכזבה. אזרנקה/רויטרס

סרינה וויליאמס (1, ארה"ב) - שרה אראני (5, איטליה) 0:6, 1:6

האמריקאית בכושר אדיר, וכתשה את יריבתה עם ניצחון 30 ברציפות שהעניק לה כרטיס לגמר הטורניר. אחרי שניצחה את המדורגת שלישית סבטלנה קוזנצובה, וויליאמס דילגה בקלילות מעל האיטלקייה בדרך למפגש עם שראפובה. וויליאמס מעולם לא הפסידה לאראני ואחרי המשחק היום היא מחזיקה במאזן 0:6 מולה. סרינה לא זכתה ברולאן גארוס מאז 2002, ואחרי 11 שנה הטניסאית בת ה-31 רוצה עוד תואר בבירת צרפת. אראני, פינאליסטית 2012, יכולה לחוש גאה בדרך שעשתה בטורניר, למרות ההפסד הכואב בחצי הגמר.

פתיחת המשחק הייתה בשליטה מוחלטת של וויליאמס, ששברה כבר במשחקון השני ובהמשך ברביעי ושייטה ל-0:4 בתוך 15 דקות בלבד. אראני הקשוחה הייתה חסרת מענה מול העוצמות של סרינה והאמריקאית כתשה את יריבתה בדרך ל-0:6 מרשים במערכה הראשונה, שהסתיימה בתוך 21 דקות בלבד. וואו. האיטלקייה הלוחמנית זכתה לסימפטיה מהקהל במערכה השנייה, אבל על המשטח לא היה שום שינוי במהלך העניינים. וויליאמס שברה ועלתה ל-0:3, אראני הצליחה לשמור על הגשתה במשחקון הרביעי, וסרינה המשיכה ל-1:4. בסופו של דבר האמריקאית השלימה את העבודה, עם משחק ענק שכלל 40 ווינרים לעומת 2 בלבד של אראני, ניצחה 1:6 את המערכה השנייה, ועלתה לגמר הרולאן גארוס הראשון שלה מאז 2002 בתוך 46 דקות.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
30 ולגמר. סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully