וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות שבים ומבקשים: הגיעו מוקדם למשחקי היורו

שני המשחקים הראשונים יוצאים לדרך, האצטדיונים יהיו מלאים. בנתניה תוגברו מערכי הרכבות, חניונים ושאטלים

בעוד כמה שעות יתחילו משחקי היורו לנבחרות צעירות. ב-19:00 תשמע שריקת הפתיחה בנתניה (ישראל – נורבגיה), כעבור שעתיים וחצי ייצא לדרך המשחק בבלומפילד (אנגליה – איטליה). בגלל ההתעניינות העצומה והרצון שכולם יכנסו בזמן וייהנו מהחגיגה, אופ"א וההתאחדות לכדורגל קוראות לצופים להגיע למשחק מוקדם ככל האפשר, גם כדי ליהנות מהאווירה וגם כדי לא להיתקע בכניסות. בבלומפילד, למשל, הכניסה תיקח יותר זמן, מאחר שהכרטיסים צריכים לעבור סריקה. כדי שההגעה תהיה כמה שיותר קלה, דאגו בוועדה המארגנת לסדר – היכן שאפשר - גם תחבורה מוגברת וגם חניונים. לגבי משחק הפתיחה בנתניה, זו האינפורמציה.

אוהדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא להתעצל ולא לאחר/ברני ארדוב

רכבת ישראל

קודם כל, רכבת ישראל הגדילה את מספר הרכבות שיגיעו וייצאו מנתניה. שימו לב לכך. מערך שאטלים יופעל בשתי תחנות הרכבת הקרובות למגרש – נתניה (לבאים מצפון) ובית יהושע (לבאים מדרום). השאטלים יתחילו לעבוד כשעה וחצי לפני המשחק – שני אוטובוסים בכל תחנה יעשו כל הזמן את הדרך הקצרה לאצטדיון, ובסיום המשחק יהיה מערך אוטובוסים מוגבר שיסיע בחזרה לתחנות, מאותן נקודות שבהן ירדתן. כמה שתגיעו יותר מוקדם כך יהיה פחות לחץ על השאטלים. כל השאטלים יסומנו על השמשה הקדמית, והוספנו גם פקחים שיעמדו בתחנות הרכבת על מנת להסביר לכם לאן בדיוק אתם צריכים ללכת אם במקרה אתם לא מוצאים את האוטובוס.

אוטובוסים

קו 48-א' מתוך נתניה – כל מי שיציג כרטיס למשחק, יזכה לנסיעה חינם בקו האוטובוס 48-א' (מקומי בנתניה) החל מ-16:50– ובסיום המשחק. פקח יחכה בתחנה המרכזית ברציף 1, כדי לסייע לכם אם במקרה יש איזו שהיא בעיה. כמו כן – מערך שאטלים חינם יפעל במסלול של קו אוטובוס 48 – הנסיעה בהצגת כרטיס למשחק (החל משעה וחצי לפני המשחק). השאטלים יסומנו על השמשה הקדמית.

חניות

ההתאחדות לכדורגל ממליצה להגיע למשחקים עם תחבורה ציבורית, ולשם כך הוכשר המערך שלעיל. אם בכל זאת יש צורך להגיע למשחק עם רכב, הוכשרו שני חניונים סמוכים יותר לאצטדיון לקהל הרחב – סמוך לעירייה ול"רמי לוי". אבל הם עלולים להתמלא במהירות ולכן עדיפה תחבורה ציבורית. כדי לראות פרטים מדי יום על התגבורים למשחקים השונים, אתם יכולים להיכנס לאתר האליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully